BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hur mår ni som befinner er i v.7?
Hej alla fina gravida!
Jag gick in i vecka 8 härom dagen. Nästa vecka ska jag på inskrivning hos MVC. Jag och min sambo är så glada över att ha blivit gravida, men jag mår skit. Är helt slut! Ständigt trött, illamående, och har yrsel. Yrseln är värst - jag är rädd för att det ska svarta för ögonen när jag är ensam. Glädjer mig med att alla jag pratar med säger att det inte kommer hålla i sig hela graviditeten :) Hoppas det blir bättre snart!
Finns det någon hemlig facebookgrupp för oss med BF i augusti? :)
Gick in i vecka 7 idag och mår okej, illamående som kommer och går, molvärk/växtvärk emellanåt, svullen mage och ömma bröst + bröstvårtor. Men jag har fått ischias så har sån otrolig smärta i vänstra skinka. Kommer och går men igår kväll var det som värst kunde inte ens gå som sambon fick komma och stödja/knuffa mig framåt, fy faan denna smärta..... Jobbar på ett fysiskt jobb med både mycket lyft och gång.
Hur mår du?
Jag mår illa, främst på morgnarna, men känner mig allmänt osugen på mat hela dagen, samtidigt som jag är hungrig och sugen på vissa saker. Känner mig bakis typ! Trött! Brösten är bara ömma när man klämmer på dem, men ingen fara alls. Har ett ma sen tidigare så är orolig, då hade jag dock inga symtom alls så försöker se detta som positivt.
Det är många förkortningar som jag inte fattar.. Mf kunde jag lista ut, men vad är Ma?
Det är många förkortningar som jag inte fattar.. Mf kunde jag lista ut, men vad är Ma?
Hur mår ni som befinner er i v.7?
Hej alla fina gravida!
Jag gick in i vecka 8 härom dagen. Nästa vecka ska jag på inskrivning hos MVC. Jag och min sambo är så glada över att ha blivit gravida, men jag mår skit. Är helt slut! Ständigt trött, illamående, och har yrsel. Yrseln är värst - jag är rädd för att det ska svarta för ögonen när jag är ensam. Glädjer mig med att alla jag pratar med säger att det inte kommer hålla i sig hela graviditeten :) Hoppas det blir bättre snart!
Finns det någon hemlig facebookgrupp för oss med BF i augusti? :)
Åh vad härligt att det går framåt! Är du med i facebookgruppen? :) Jag mår också illa nu mer, och så var jag på vul idag (v 6+1) och fick se en levande liten mini!! :)