BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hej!
Ny här, är i v14. Väntar första barnet BF 22/8 :)
Hej!
Ny här, är i v14. Väntar första barnet BF 22/8 :)
Jodå visst fanns det en bebis där inne! Gjorde kub ul igår och fick se bebisen första gången ( v14 imorgon). Jag känner mig inte gravid men det är jag tydligen! Och allt såg fint ut ?
Någon som har berättat på jobbet ännu? Jag har bokat möte med chefen nästa onsdag (v.16) eftersom sommarsemesteransökan ska vara inne nästa fredag och jag tänkte att det var lika bra att planera all ledighet på en gång. Är jag tidig eller hur ska ni andra göra?
Någon som har berättat på jobbet ännu? Jag har bokat möte med chefen nästa onsdag (v.16) eftersom sommarsemesteransökan ska vara inne nästa fredag och jag tänkte att det var lika bra att planera all ledighet på en gång. Är jag tidig eller hur ska ni andra göra?
Jag berättade för min chef dagen efter kub, samma dag som jag gick in i v 14. Det började synas på mig, och jag ville att hon skulle få höra det från mig och inte via djungeltrumman eller nåt.
Jag hoppas gärna med in i fbgruppen, hur kommer man till den? :)
Hej! Vill också gå med i Facebook gruppen :))
Kan man fortfarande gå med fc gruppen ?
Nån som vet om de finns någon hemlig grupp på fb för bf i augusti? ????