BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Haha! Det har jag också gjort, och jag vet att när de tempade mig samma kväll som jag fick mitt ma konstaterat så hade jag en temp på 37,7, vilket i normalfall är feber, men inte nu då eftersom jag var "gravid". Och när jag tempat nu nån gång på kvällen har den inte legat så högt vilket också gjort mig orolig, så det känns bara onödigt. Hur mår du annars då? Mycket lugnare nu när du sett lilla livet? :)
Jag tempar när jag blev gravid men använde fertilityfriend istället. Slutade dock i vecka 7 nu för att det bara stressade mig. Fick se en levande ärta på vul så då slopade jag tempen :)
Ja men precis! Åh så dumt! Tempen, allra helst på kvällen, påverkas så lätt ju. Ja lugnare är jag, har liksom bestämt mig för att vara lugn nu även om symtom kommer och går ibland. Men mår mer och mer illa och har väldigt svårt att äta sen imorse så behöver väl inte tvivla. Börjar kännas lite jobbigt med illamåendet, ska nog testa postafen snart igen. Hur mår du? :)
Någon mer än jag som tar tempen varje morgon som använder natural cycles?
Precis!! Nej inget än, är livrädd för det så håller mig in i det sista :S Hur mår du nu och hur känns det med oron?
Hej!
Kastar mig in här. Plussade för drygt en vecka sedan. Vårt 2:a barn. Försökt bli gravida i över ett år så är väldigt efterlängtat. Bf borde bli runt 5 sep utifrån sista mensen. Jag är snart 27 år, gift, en son på 4,5 år. Bor i Kalmar-trakten.
Vill gärna också vara med i en hemlig FB-grupp :)
Har spanat lite här ett tag och bestämde mig nu för att skriva något Jag är 35 och min sambo 40. Vi har båda barn sen tidigare men bestämde att vi ville ha en liten gemensam. Gick väldigt fort, tog ut p-ringen och efter 16 dgr kom ägglossningen och på BIM -4 testade jag positivt. Hade läst nån statistik om att bli gravid efter 35 där det beräknades ta 1 år minst. Vi ser fram emot den lille som är beräknad till 27/8. Det är många år sen jag var gravid sist, så känns väldigt spännande ????????
Hej Alla!
Eftersom jag är en orolig själ så gjorde jag ytterligare ett VUL idag, det såg kanonfint ut, bebis hjärta tickade på och mätningen stämde exakt med våra beräkningar. När vågar man egentligen pusta ut lite? SÅ orolig för missfall!
Hej!
Jag är i vecka 6+6 nu.BF 26 augusti.jag har en 8 årig son sen tidigare.min nuvarande kille har inga barn sen tidigare.vi har råkat ut för 2 missfall innan
Så nu hoppas vi verkligen att det går vägen den här gången.
Jag mår sådär.lite illamående,ömma bröstvårtorna,hungrig /sugen hela tiden och extra trött.haft lite ont i ljumskarna
Är det någon mer ifrån gävle som ska ha i augusti?