• Angeleyez

BF 15-31 AUG 2017

Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

• Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • Skrevspark

Vill också va me i hemlig Facebook grupp! Plussade på julafton och är beräknad den 16 augusti. :)

Oktober mamma
  • morK
    Misscaswell skrev 2017-01-03 15:52:20 följande:

Har ni hållit graviditeten hemlig hittills? Vi hade tänkt göra det, men berättade för svärföräldrarna till sist i julas. Blev så jobbigt att bortförklara skumt beteende (mår jätteilla HELA tiden, trött, äter inte samma grejer som vanligt etc).

Hej!

Jag är nu i v.8 och vi har berättat för familjerna och närmaste vännerna. Vid min förra graviditet visste alla de viktiga innan vecka 10 eftersom vi gifte oss då.

Vi har vägt in att jag mår så dåligt och att jag därför beter mig udda (orkeslös och disträ) och att de flesta faktiskt skulle få veta om det slutade i missfall. Men that said så har ju vi redan ett barn som lever och är tokigt och friskt.
  • linnea2
    Madfih072 skrev 2017-01-03 15:57:53 följande:

Idag var jag på tidigt vul! Såg ett tickande hjärta och en liten snäcka :) Blev tillbakaflyttad till 6+5 och bf 25 augusti! Så skönt att se att allt är bra än så länge eftersom jag mår prima förutom lite trötthet :) Hoppas det håller i sig och att det går lika bra på kub i februari!

Åh stort grattis :) gjorde ul eller bara vul? Gjorde nämligen ul vecka 6+0 och bm kunde bara se en säck sa hon
  • Göteborg1989

Vad spännande! Jag plussade för några dagar sen, bor i Göteborg och bf 11Sep! Det är knappt man tror på det själv.

Spännande tiden som väntar och skulle gärna vilja hålla kontakten med andra i samma situation. ????

• Madfih072
    linnea2 skrev 2017-01-03 20:56:49 följande:

Åh stort grattis :) gjorde ul eller bara vul? Gjorde nämligen ul vecka 6+0 och bm kunde bara se en säck sa hon

Jag gjorde Vul! Han såg hjärta och bönan med gulesäck och början till moderkaka :) Trodde jag var i vecka 7+0 men var i 6+5 eller något sådant :) Så nu längtar jag efter kub! Får ni möjlighet att göra det i era län allihopa härinne?
  • Misscaswell
    Madfih072 skrev 2017-01-03 22:12:46 följande:
    Jag gjorde Vul! Han såg hjärta och bönan med gulesäck och början till moderkaka :) Trodde jag var i vecka 7+0 men var i 6+5 eller något sådant :) Så nu längtar jag efter kub! Får ni möjlighet att göra det i era län allihopa härinne?
    Vi bor i sthlms län och kommer att göra kub. För sambon är det viktigt med den fosterdiagnostiska biten, men jag vill egentligen mest titta en extra gång på min bebis :)
  • carrolinea
    Skrevspark skrev 2017-01-03 19:59:18 följande:

Vill också va me i hemlig Facebook grupp! Plussade på julafton och är beräknad den 16 augusti. :)

Skicka meddelande till mig om ni inte har gjort det antingen här eller kik carrolinea82 :) så hjälper jag er komma med i gruppen
  • morK

I mitt län måste man betala för kub om man är under 35. Känner oss osäkra på om vi ska göra det då jag inte ens fyllt 30. Samtidigt har vi ju storasyster att tänka på.

Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017