BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Vill också va me i hemlig Facebook grupp! Plussade på julafton och är beräknad den 16 augusti. :)
Har ni hållit graviditeten hemlig hittills? Vi hade tänkt göra det, men berättade för svärföräldrarna till sist i julas. Blev så jobbigt att bortförklara skumt beteende (mår jätteilla HELA tiden, trött, äter inte samma grejer som vanligt etc).
Idag var jag på tidigt vul! Såg ett tickande hjärta och en liten snäcka :) Blev tillbakaflyttad till 6+5 och bf 25 augusti! Så skönt att se att allt är bra än så länge eftersom jag mår prima förutom lite trötthet :) Hoppas det håller i sig och att det går lika bra på kub i februari!
Vad spännande! Jag plussade för några dagar sen, bor i Göteborg och bf 11Sep! Det är knappt man tror på det själv.
Spännande tiden som väntar och skulle gärna vilja hålla kontakten med andra i samma situation. ????
Ja! Jag är nu i v7. (6+6)
Åh stort grattis :) gjorde ul eller bara vul? Gjorde nämligen ul vecka 6+0 och bm kunde bara se en säck sa hon
Vill också va me i hemlig Facebook grupp! Plussade på julafton och är beräknad den 16 augusti. :)
I mitt län måste man betala för kub om man är under 35. Känner oss osäkra på om vi ska göra det då jag inte ens fyllt 30. Samtidigt har vi ju storasyster att tänka på.
Hur mår ni som befinner er i v.7?