• Angeleyez

BF 15-31 AUG 2017

Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

• Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • lilly79

Hej!

Jag är i vecka 6+6 nu.BF 26 augusti.jag har en 8 årig son sen tidigare.min nuvarande kille har inga barn sen tidigare.vi har råkat ut för 2 missfall innan

Så nu hoppas vi verkligen att det går vägen den här gången.

Jag mår sådär.lite illamående,ömma bröstvårtorna,hungrig /sugen hela tiden och extra trött.haft lite ont i ljumskarna

Är det någon mer ifrån gävle som ska ha i augusti?

• Tokfiia

Hej allihopa!

Jag är admin i en hemlig facebookgrupp där vi nu är ca 30 medlemmar, och planerar att stanna vid ca 50st.

Är det någon som vill vara med så skicka ett meddelande till mig med din epostadress som du har kopplad till ditt fb-konto så bjuder jag in dig :)

• carrolinea
    linnea2 skrev 2017-01-05 23:01:39 följande:

Hej

Jag vill gärna gå med i gruppen :)

Skicka meddelande till mig med din e-post så bjuder jag in dig :)
  • mariama
    Hönan92 skrev 2017-01-06 11:53:54 följande:

Någon mer än jag som tar tempen varje morgon som använder natural cycles?

Jag tempar när jag blev gravid men använde fertilityfriend istället. Slutade dock i vecka 7 nu för att det bara stressade mig. Fick se en levande ärta på vul så då slopade jag tempen :)
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2017-01-06 21:12:39 följande:

Jag tempar när jag blev gravid men använde fertilityfriend istället. Slutade dock i vecka 7 nu för att det bara stressade mig. Fick se en levande ärta på vul så då slopade jag tempen :)

Jag slutade också tempa för några dagar sedan, pga att tempen gick ner en dag, och då blev jag direkt orolig, sen när den gick upp dagen efter bestämde jag mig att det får va. Hände samma dig? :)
  • mariama
    anonymis3ns skrev 2017-01-06 21:26:59 följande:

Jag slutade också tempa för några dagar sedan, pga att tempen gick ner en dag, och då blev jag direkt orolig, sen när den gick upp dagen efter bestämde jag mig att det får va. Hände samma dig? :)

Precis så här med, haha. Tempade dessutom ibland på kvällen av någon dum anledning, och en kväll var tempen nere på 36,6 istället för över 37. Så då var jag totalsäker på missfall nästa dag. Men då började jag må mer illa istället och bestämde mig för att skippa det där. Bara jobbigt ändå att tempa det första man gör. Har dessutom läst att man inte rekommenderas att tempa när man är gravid, just för att det ofta ger oro i onödan :)
  • baralillamig
    Tokfiia skrev 2017-01-06 19:56:33 följande:

Hej allihopa!

Jag är admin i en hemlig facebookgrupp där vi nu är ca 30 medlemmar, och planerar att stanna vid ca 50st.

Är det någon som vill vara med så skicka ett meddelande till mig med din epostadress som du har kopplad till ditt fb-konto så bjuder jag in dig :)

Jag går gärna med i gruppen
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2017-01-06 21:45:28 följande:

Precis så här med, haha. Tempade dessutom ibland på kvällen av någon dum anledning, och en kväll var tempen nere på 36,6 istället för över 37. Så då var jag totalsäker på missfall nästa dag. Men då började jag må mer illa istället och bestämde mig för att skippa det där. Bara jobbigt ändå att tempa det första man gör. Har dessutom läst att man inte rekommenderas att tempa när man är gravid, just för att det ofta ger oro i onödan :)

Haha! Det har jag också gjort, och jag vet att när de tempade mig samma kväll som jag fick mitt ma konstaterat så hade jag en temp på 37,7, vilket i normalfall är feber, men inte nu då eftersom jag var "gravid". Och när jag tempat nu nån gång på kvällen har den inte legat så högt vilket också gjort mig orolig, så det känns bara onödigt. Hur mår du annars då? Mycket lugnare nu när du sett lilla livet? :)
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017