BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Vad intressant det är att läsa om era symptom och ickesymptom. Både förra gången och denna har jag mått fruktansvärt illa. Det går liksom inte att missta när det är så här. Sen känns det såklart lugnare när man redan fått ett barn. Minns att jag var mer orolig sist.
Hej! Förlåt om detta är en konstig fråga, ni är alla så säkra på vilken vecka ni är i och jag skulle behöva lite hjälp. Tror att bf borde ligga inom spannet för den här gruppen. Jag har noll koll på min menscykel iom slarvig P-pillertagning då jag skjuter upp mens lite hit och dit som jag känner för. Hux flux så var jag visst gravid med första barnet. Hade senaste mens någon gång i början av november. Gjorde test 7/12 på grund av mensvärk under en veckas tid men ingen mens som visade negativt (10-pack skitbilliga från gravidkollen). Sedan gjorde jag ett nytt 13/12 som var positivt (har gjort fler positiva efter det). Vilken vecka är jag rimligtvis i då?
Det finna föresten en till augustigrupp med lite annat koncept (max 150 medlemmar) om någon vill vara med.. bara att skicka meddelande.
Om man räknarpå att sista mensens första dag var 5 november är BF 11 augusti. Fast du får nog säkert fastställa datum med hjälp av ultraljud om du pratar med din barnmorska om det här.
Hej, jag hade testdag 24/12 men kunde inte hålla mig så cirka en vecka innan började jag se tecken till plus :) Jag vill gärna vara med i er grupp på Facebook. Vem kontaktar jag?
Tack för svar (även morKs)! Då kan man alltså inte veta så noga inna ultraljud om man inte har koll på mensen. Clearblues visar väl inte rätt om man har gått så här länge kan jag tänka mig? Förlåt att jag störde i fel grupp, lycka till allihopa!
Jag har beräknad BF 10 aug och skulle gärna också vara med i gruppen på Facebook om jag får:) första barnet här.
Vill gärna också k9mma med i gruppen.
22 år fyller 23 och bor i norra Sverige.
Plussade i tisdags. Beräknade vecka 6 ?
Får jag vara med? Gjorde tidigt ul igår och fick bf beräknat till 15/8. Så mysigt för övrigt att se det lilla pickande hjärtat! Alltså 7+6 idag. Har ett barn sen innan, son på 15 månader.
Sant! Den kommer ju bara visa 3+ oavsett. :) när har du inskrivning hos bm?