BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hej! Jag är beräknad till 28 augusti med första barnet, överlycklig och sjukt nojjig. Vill gärna också vara med i facebookgruppen ????
I brist på symtom i vecka 6+2 så bokade jag in ett privat vul igår! Fanns dock ingen tid förrän i slutet av januari då är jag i vecka 10 men tänker att jag måste få berättat att allt är ok då min nojja tar över glädjen av att vara gravid! Hoppas såklart att symtomen dyker upp innan dess...
Hej!
Bf 31 augusti här.
Gjorde ett oplanerat plus på stickan igår.
Andra barnet.
Inget som är sugen att följas åt i en hemlig Facebookgrupp?
Mitt hjärta har tillfälligt stannat. Fick igår en smärta i högra äggstock/ljumske som verkligen var en huggande smärta. Fick alldeles nyss en brunaktig gegga på pappret när jag torkade mig efter toabesök. Sitter på nålar och inväntar 1177s samtal då jag inte fick tag på min barnmorska. Är i v.6+5 och har tidigare varit med om ett MA.
Snälla håll tummarna för att allt ska gå bra!
Hej allihop!
Plussade idag och borde vara i 4+6 om jag räknat rätt. BF 31/8, på min dotters födelsedag ????
Vi har även en son som vart 7 månader på julafton. Så här blir det tätt! ????
Hänger gärna med hör med er och hoppas på att få komma in i gruppen på FB.
Hoppas bara allt går vägen nu. Vi fick ett utomkvedshavandeskap i juni -14 som slutade i akut operation. Ska få UL så fort det finns tid när jag är i 7+0 och över så dom ser att det ligger rätt ????
Hej allihop!
Plussade idag och borde vara i 4+6 om jag räknat rätt. BF 31/8, på min dotters födelsedag ????
Vi har även en son som vart 7 månader på julafton. Så här blir det tätt! ????
Hänger gärna med hör med er och hoppas på att få komma in i gruppen på FB.
Hoppas bara allt går vägen nu. Vi fick ett utomkvedshavandeskap i juni -14 som slutade i akut operation. Ska få UL så fort det finns tid när jag är i 7+0 och över så dom ser att det ligger rätt ????
Här är missfallet idag ett faktum så Lämnar tråden. Önskar er alla lycka till
Man får väl äta upp att man önskat sig symtom. ;) Jag vet inte vad man ska känna. Hann inte få några symtom förra gången, så jag har liksom inte så mycket att jämföra med. Jag kanske får äta upp det, men önskar mig mer symtom så att det känns mer verkligt. Har du bokat in nåt ul?