• Angeleyez

BF 15-31 AUG 2017

Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

• Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • linnea2

Hej igen! Någon som har redan gjort ultraljud och kunnat se nåt? Helst de som har gjort i vecka 6

Gott nytt år på er alla ????????????

• Madfih072
    linnea2 skrev 2016-12-31 07:48:42 följande:

Hej igen! Någon som har redan gjort ultraljud och kunnat se nåt? Helst de som har gjort i vecka 6

Jag ska göra ett privat vul på tisdag. Är då i vecka 7+0. Gör det av anledningen att jag känner mig rätt så symtomlös och nojjig :/
  • littlemissbossy
    anonymis3ns skrev 2016-12-30 10:18:20 följande:

Det där med maten känner jag igen. Det är inte mycket jag är sugen på alltså! Är i vecka 6 (5+5), Dudå?

Då är vi beräknade exakt samtidigt (än så länge..)! :)
  • andem8491
    linnea2 skrev 2016-12-31 07:48:42 följande:

Jag gjorde i v 6 (5+2) och vi såg en plutt :)
  • Hönan92
    Räknar man alltid från sista mensens första dag? Hade nämligen ägglossning dag 21 under menscykeln och väljer jag från sista mensen första dag så är visar den att jag är en vecka längre gången än vad jag egentligen är.
  • orkidéblomma95
    snorklan skrev 2016-12-29 10:21:03 följande:

Hur har det gått för dig? Ett smärthugg är inte ett tecken på missfall. Missfallssmärta känns mer som mensvärk, molande och tryckande ihållande. Mindre blödningar är väldigt vanliga och sällan farliga. Hoppas det har gått bra.

Hej!

Jo, ringde 1177 och fick ett jättedåligt bemötande. Är medveten om smärtan vid missfall och blödningen. Men blev såklart orolig då MF är min värsta mardröm. Fick tag i min barnmorska samma dag som lugnade ner mig, så nu känns det bättre! Tyvärr så har min rygg sagt upp sig. Har en hemsk smärta i svanskotan. Blir galen! Kan knappt gå. Hur går det för dig?
  • linnea2
    Madfih072 skrev 2016-12-31 09:20:10 följande:
    Jag ska göra ett privat vul på tisdag. Är då i vecka 7+0. Gör det av anledningen att jag känner mig rätt så symtomlös och nojjig :/
    Kunde ni höra hjärtljud? Jag gjorde i fredags och bm kunde knappt se nåt och hade ägglossning den 1/12
  • linnea2
    linnea2 skrev 2017-01-01 13:05:54 följande:
    Kunde ni höra hjärtljud? Jag gjorde i fredags och bm kunde knappt se nåt och hade ägglossning den 1/12
    Svarade fel inlägg ???? håller tummarna för oss
    Jag har haft illamående till och från men ingenting idag blir så orolig
  • linnea2
    andem8491 skrev 2016-12-31 09:54:57 följande:
    Jag gjorde i v 6 (5+2) och vi såg en plutt :)
    Jag hade min ägglossning den 1/12 och gjorde ultraljud i fredags men bm kunde knappt se nåt och sa att fostret var ca 5 mm

Förresten kunde ni höra hjärtljud?
  • morK

Hej! Får jag vara med här? Vill gärna vara med i en grupp som inte förvandlas till en Facebook-grupp förrän långt senare i processen.

Jag är 28 år, bor i norra Sverige och väntar mitt andra barn 16/8.

Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017