BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Min oro för att testerna stegrade långsamt verkar vara befarade.. nu när jag var på toaletten så kom det blod på pappret. Än så länge bara när jag torkar mig men antar att missfallet är ett faktum...
Hej!
Bf 31 augusti här.
Gjorde ett oplanerat plus på stickan igår.
Andra barnet.
Inget som är sugen att följas åt i en hemlig Facebookgrupp?
Men skrutt hur långsamt menar du? Blir det enbart svaga streck? Ja möjligt men blöda gjorde jag i 2 veckor... visserligen ljust... får du mens kan det vara över ...behöver heller inte vara det... ta hand om dig
Nej det blir forfarande starkt men borde ju vara mkt starkare vid det här laget, och 2-3 på digitala trots äl+23 eller äl+26... har inte kommit något mer blod trots långpromenad, inte ens när jag torkar mig.. har inte ont heller.. vet inte vad jag ska tro..här är morgonens test:
hej!
jag hänger gärna på här
plussade nyss och i vecka 6 nu :) har ett barn på 6 år innan
Nej det blir forfarande starkt men borde ju vara mkt starkare vid det här laget, och 2-3 på digitala trots äl+23 eller äl+26... har inte kommit något mer blod trots långpromenad, inte ens när jag torkar mig.. har inte ont heller.. vet inte vad jag ska tro..här är morgonens test:
Mitt hjärta har tillfälligt stannat. Fick igår en smärta i högra äggstock/ljumske som verkligen var en huggande smärta. Fick alldeles nyss en brunaktig gegga på pappret när jag torkade mig efter toabesök. Sitter på nålar och inväntar 1177s samtal då jag inte fick tag på min barnmorska. Är i v.6+5 och har tidigare varit med om ett MA.
Snälla håll tummarna för att allt ska gå bra!
Efter ett jävligt dåligt bemötande från 1177 sitter jag i soffan och är så ledsen och förbannad. Fick rådet att absolut inte åka in då det är så pass tidigt i graviditeten och de kan inget göra om det skulle vara ett mf. ÄR. SÅ.ARG.
Skulle ringa min BM imorgon och om smärtan blir värre så skulle jag ringa tillbaka till 1177...
Finns det nån tråd för hela augusti? Tycker det var lite snålt med en halv månad ;)
Finns en hemlig grupp på Facebook annars :) skicka ett meddelande till mig om du vill gå med :)