BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Oj vad det hänt saker här när man inte varit inne på flera dagar :D
Grattis alla nytillkomna till era plus!
Hur mår alla?
Här så ökar vartenda symtom mer o mer. Kan fortfarande inte äta som folk, brösten gör så förbånkat ont nu så att jag knappt kan ha bh, illamående osv osv. Tack och lov så spyr jag iaf inte...
Har varit hemma sjukskriven en vecka nu pga rejäl panikångest och bara längtar tills jag ska till läkaren imorn och få kika in till fröet :) Och även ta en liten diskussion om hur f-n jag ska lyckas ta mig till jobbet när jag knappt kan gå utanför dörren utan att det känns som om man ska få en hjärtattack :/
Fråga
Är det någon annan som har känt av det hela?
Jag vet exakt när jag blev gravid och har sen den stunden känt av något på högra sidan. Jag har dålig koll på var exakt allt ligger men det spänner lite molande värk men bara på högra sidan som mensvärk fast bara på ena sidan. Ilar lite.
Gjorde misstaget och frågad en vän som spårade helt och sa att jag typ kunde dö för att ägget kan ha fäst i äggledare/äggstock (vet själv knappt skillnaden) och då skulle den sprängas och buken fyllas med blod och jaaa... det var nånstans där jag lackade och sa att jag inte ville höra mer och sen dess har jag inte pratat med henne om min graviditet. Suck, helt avsaknad av fingertoppkänsla..
Men ska ringa mvc idag och berätta nyheten så får höra vad barnmorskan säger men är det nån av er som känner nåt liknande?
Jag plussade för någon dag sedan, bf 30 aug.
Hej på er!
Jag hänger på här. Enligt app bf 30 augusti men vi får se hur allt artar sig. Jag fick ett MA i maj så jag hoppas verkligen att denna graviditet resulterar i ett frisk barn och kommer ut om sisådär 9 mån. ÄL+15 idag.
Någon mer här inne som har haft MF eller MA nyligen? Hur känner ni inför den nya graviditeten?
Juste, jag ska åka skidor, alpin över nyår och har inte åkt sedan jag var 18 (åkt tidigare från att jag var 6-18 år, 1 vecka varje år) och är bara av den anledningen nervös över hur det kommer gå men nu med en liten i magen.. Det kan väl inte vara några problem om man ser till att inte ramla? Och OM jag ramlar kan man skada något, en vanlig vurpa liksom?
Hur hade ni resonnerat?
Hej! Plussade i förrgår, BF 21 augusti :) detta blir vårat 3e barn!
Hej på er!
Jag hänger på här. Enligt app bf 30 augusti men vi får se hur allt artar sig. Jag fick ett MA i maj så jag hoppas verkligen att denna graviditet resulterar i ett frisk barn och kommer ut om sisådär 9 mån. ÄL+15 idag.
Någon mer här inne som har haft MF eller MA nyligen? Hur känner ni inför den nya graviditeten?
Juste, jag ska åka skidor, alpin över nyår och har inte åkt sedan jag var 18 (åkt tidigare från att jag var 6-18 år, 1 vecka varje år) och är bara av den anledningen nervös över hur det kommer gå men nu med en liten i magen.. Det kan väl inte vara några problem om man ser till att inte ramla? Och OM jag ramlar kan man skada något, en vanlig vurpa liksom?
Hur hade ni resonnerat?
Hej! Plussade i förrgår, BF 21 augusti :) detta blir vårat 3e barn!
Tråkigt att så många har upplevt massa hemska saker. Usch!! Jag kan inte heller riktigt slappna av, känns jobbigt att inte kunna glädjas riktigt men jag ska ändå försöka tänka positivt. Vi får peppa och stötta varandra.
Jag åker bort över jul och nyår och kommer inte vara aktiv här.
Jag önskar er alla en riktigt mysig jul och gott nytt år. Tänk positivt på den lilla i magen så ska allt gå bra! Vi hörs 2017!
Kram på er!
Hej! Jag hänger på här. Plussade imorse efter att försökt bli gravid i 1,5 år. Vilken fin julklapp till min man! Det här är andra barnet, fick vårat första 2014 efter mååånga försök. Har känt mig väldigt trött och har också ont runt svanskotan... lite tidigt för foglossning? Har läst här om en del som har haft missfall som började så så det är läskigt, men jag försöker vara positiv. Just det, BF 30 aug ????
:) skulle det vara, inte massa frågetecken