BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Bara en fråga! Nu när jag äntligen plussat som vi längtat så länge efter så kan jag inte sluta oroa mig för MA. Har aldrig haft något men har ju inga symtom alls och vecka 5 närmar sig sitt slut.... kan man ta ett nytt granitest som nu kanske visar 2-3, eller betala privat för ett tidigt vul eller bara hoppas att det kickar igång någon gång? Har inte ens ömma bröst eller något alls och det hade jag med dottern och man jämför ju tyvärr graviditet med graviditet....
Jag har tagit vanliga test med 2 streck. Jag har fortfarande tydliga linjer. Med mitt missfall vart det ljusare o ljusare.
Hjälp ! Rosa flytningar ! ???? kan det vara ett falskt plus på stickan jag fick ? :'(
Hjälp ! Rosa flytningar ! ???? kan det vara ett falskt plus på stickan jag fick ? :'(
Hej!
Hänger gärna med här om jag får! Plussade i torsdags och blev fullständigt chockad. Har kört avbrutet och säkra perioder i 3 år, nu bestämde vi oss för att försöka efter denna mens men mensen kom inte och istället blev det plus! ???? Vi väntar vårt 3:e barn. Är dock jätteorolig att det inte ska gå vägen då jag tycker testen stegrar så långsamt.. fick fortfarande 1-2 på digitala idag och bör vara på äl+13 eller äl+16.. har bf runt 25-26 augusti så har precis gått in i vecka 5. Med sonen och dottern ökade testen så snabbt och fick 2-3 på bim. Kan ju såklart vara olika från graviditet till graviditet. Hade ett MF mellan barnen och då blev testen inte starkare utan bara svagare..
Hej!
Hänger gärna med här om jag får! Plussade i torsdags och blev fullständigt chockad. Har kört avbrutet och säkra perioder i 3 år, nu bestämde vi oss för att försöka efter denna mens men mensen kom inte och istället blev det plus! ???? Vi väntar vårt 3:e barn. Är dock jätteorolig att det inte ska gå vägen då jag tycker testen stegrar så långsamt.. fick fortfarande 1-2 på digitala idag och bör vara på äl+13 eller äl+16.. har bf runt 25-26 augusti så har precis gått in i vecka 5. Med sonen och dottern ökade testen så snabbt och fick 2-3 på bim. Kan ju såklart vara olika från graviditet till graviditet. Hade ett MF mellan barnen och då blev testen inte starkare utan bara svagare..
Hej!
Får jag hoppa in här? Jag plussade igår så allt kan hända men jag känner mig positiv till graviditeten! Har jag räknat rätt efter FET så är det BF den 23/8 -17.
Hoppar gärna in med! BF 28/8, väntar andra barnet. Hoppas verkligen på det här nu, fick ett MA i augusti så har svårt att inte oroa mig. BIM idag och plussade igår :) Hoppas SÅ att vi får ett litet syskon i augusti!
Hej på er!
Vad skönt med en tråd och att få möjligheten att "prata" om graviditeten. Jag å min man har inte berättat för någon. Tog test förra veckan och där stod det 3+. Betyder det att jag bör vara i vecka 7 nu?
Enligt min uträkning sen senaste mens så ska vi ha den 14-16 augusti, om allt går som det ska.
Funderar på att berätta för min makes syster. Hon är läkare och har själv fött 3 barn, skulle kännas tryggt att bolla med henne.
Stoort grattis till alla nya plus i tråden !