BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hej, får man vara med här? Plussade idag på Bim så bf 21 augusti :) Var sjätte försöket till ett syskon till vår snart treåring här hemma. Har inga symtom alls, inga ömma bröst och inte ens många flytningar därav svårt att tro att detta är sant! Hoppas det kommer igång snart men är gravid i alle fall enligt clearblue digital 1-2 veckor :) Och det borde man väl kunna lita på?
Jag har heller inte alls många symptom, och har bara haft lite molvärk, det gör mig så orolig. Dock brukar jag inte ha många symptom i början av graviditeten så är så kluven. Hoppas det går bra för oss alla!
Jag går gärna med i gruppen på Facebook.
Jag plussade 12/12 beräknad bf 18/8-2017! ????
Någon som kan berätta vad fb gruppen heter? Ni kan skriva meddelande till mig här. Plussade i lördags, har bf 25 aug :)))
Hej! Hoppar gärna in här också. Plussade igår. BIM+2. BF 16/8 :D så taggad! Första bebisen :)
Wohoo, har väntat på den här dagen! första barnet, bf 20/8.
Någon som kan berätta vad fb gruppen heter? Ni kan skriva meddelande till mig här. Plussade i lördags, har bf 25 aug :)))
Hej, jag hakar gärna på er :)
Plussade förra veckan. Om allt går bra så har jag BF 16/8.
Detta är min första graviditet och vi fick kämpa länge för att få plusset (1,5år). Hoppas innerligt att det håller i sig nu och inte blir MF.
Har molvärk som kommer och går (känner även av det i ljumskarna/ländryggen) aningens ömma bröst och har även haft några slags stickningar/hugg vid livmodern. Någon annan som känt samma?
Väntar nu på illamåendet, när kan det komma tro?
Hej, jag hakar gärna på er :)
Plussade förra veckan. Om allt går bra så har jag BF 16/8.
Detta är min första graviditet och vi fick kämpa länge för att få plusset (1,5år). Hoppas innerligt att det håller i sig nu och inte blir MF.
Har molvärk som kommer och går (känner även av det i ljumskarna/ländryggen) aningens ömma bröst och har även haft några slags stickningar/hugg vid livmodern. Någon annan som känt samma?
Väntar nu på illamåendet, när kan det komma tro?