BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Oj vad det hänt saker här när man inte varit inne på flera dagar :D
Grattis alla nytillkomna till era plus!
Hur mår alla?
Här så ökar vartenda symtom mer o mer. Kan fortfarande inte äta som folk, brösten gör så förbånkat ont nu så att jag knappt kan ha bh, illamående osv osv. Tack och lov så spyr jag iaf inte...
Har varit hemma sjukskriven en vecka nu pga rejäl panikångest och bara längtar tills jag ska till läkaren imorn och få kika in till fröet :) Och även ta en liten diskussion om hur f-n jag ska lyckas ta mig till jobbet när jag knappt kan gå utanför dörren utan att det känns som om man ska få en hjärtattack :/
Tänk på att testen visar tiden från befruktning (inte från sista mens som man räknar "vanliga" veckorna i graviditeten), så det stämmer ju bra att testen fortfarande visar 1-2 veckor om du är på ca ÄL+13.
Hoppas det går bra <3
Hoppas det går bra för alla.
Igår va mitt första besök hos en BM. Det funkade inte alls med kemin.. Jag kom därifrån stressad som bara den då hon inte ens viste skillnad på mkp och fvp. Min sambo kände likadant så jag ringde på eftermiddagen och bytte BM. Kommer inte klara av att bli stressad av att gå till henne varje gång.
Jag har börjat må rejält illa. Trött som en gris. Bara längtar till det lättar. Ringde bm idag som fixade må illa tabletter så ska hämta ut dem senare
Jag plussade starkt idag... :) äntligen efter 1,5h av försök!
Beräknat BF 29.08 så jag hänger med här då
Hoppas det går bra för alla.
Igår va mitt första besök hos en BM. Det funkade inte alls med kemin.. Jag kom därifrån stressad som bara den då hon inte ens viste skillnad på mkp och fvp. Min sambo kände likadant så jag ringde på eftermiddagen och bytte BM. Kommer inte klara av att bli stressad av att gå till henne varje gång.
Jag plussade idag med bf i slutet av aug. Jag vill gärna vara med i facebook gruppen!
Plussade imorse och enligt uträkning så har är BF 28augusti 2017.
Första barnet, har inte riktigt smält allt ännu... tog ut kopparspiralen i mitten av oktober så det gick vääääldigt fort
Plussade imorse och enligt uträkning så har är BF 28augusti 2017.
Första barnet, har inte riktigt smält allt ännu... tog ut kopparspiralen i mitten av oktober så det gick vääääldigt fort