BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Är i vecka 5 och plussade i måndags och har inga symtom alls. Inte kissnödig, inget illamående eller ömma bröst... allt är som vanligt! Vilket gör mig supernojjig :/
Är i vecka 5 och plussade i måndags och har inga symtom alls. Inte kissnödig, inget illamående eller ömma bröst... allt är som vanligt! Vilket gör mig supernojjig :/
Välkomna allihopa.
det med symptom är så olika. Man blir nojig när man känner värk i tjejmagen och man blir nojig när man inte känner något. Mina första graviditeter har varit utan illamående och jag mått super bra. Nu är jag i vecka 5 och mår illa varje dag.
Gick in i vecka 6 idag. Haft lite "mensvärk" och mått illa till och från. Är kissnödig jämt också. Annars mår jag rätt fint och hoppas allt går vägen :)
Räcker upp handen!! Åh vilken lycka. Hoppas jag får vara med här!? 23 augusti är datumet här!
Har ni gjort någon BF-lista i den här gruppen?
Jag kände inget första grav, hade lätt kunnat gå till vecka 20-25 utan att veta att jag var gravid om jag fått min mens. Nu har jag typ träningsvärk konstant där nere känns det som och är svullen så kan knappt ha jeans på mig ????
Åh massa grattis! Själv har jag äl idag och hoppas så jag får joina er grupp!
Vi har försökt i 1 år nu första barnet och 2 mf. Grattis!
Hej! Hoppar gärna in här också. Plussade igår. BIM+2. BF 16/8 :D så taggad! Första bebisen :)