BF 15-31 AUG 2017
Hej! Positivt test idag 2 dagar innan bim. BF 23 augusti. Så jag hoppar gärna på här! Tredje barnet för mig.
Hej! Positivt test idag 2 dagar innan bim. BF 23 augusti. Så jag hoppar gärna på här! Tredje barnet för mig.
Har ni gjort någon BF-lista i den här gruppen?
Hej!
Gick in i v 11 idag, men jag har inga symtom längre så börjar oroa mig! Magen är inte ett dugg svullen och jag kan knäppa knappen på mina vanliga tighta jeans. Tidigare har brösten växt och ömmat men nu känner jag inget längre. Är det någon mer som är utan gravidsymtom? Jag har inte gjort något ul än så har aldrig fått graviditeten bekräftad, och ska inte göra kub-ul förrän i v 14.. Ska man behöva gå och oroa sig tills dess?
Hej! Jag har haft lite värk i magen de första veckorna. Efter det 0 symptom, syns inget på magen eller bröst, inget illamående, nada. Bebbe levde ändå så fint igår på ul :) är i v.12 precis.
Hej,
Jag är i vecka 10 och ungefär som dig. De kraftiga illamåendet är inte kvar men har hört att det komma och försvinna lite då och då.
Gjorde vul (pga mina symtom har försvunnit också) igen i tisdags och allt såg bra ut.
Håller tummarna för oss ???? :))
Jodå visst fanns det en bebis där inne! Gjorde kub ul igår och fick se bebisen första gången ( v14 imorgon). Jag känner mig inte gravid men det är jag tydligen! Och allt såg fint ut ?