BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hoppar in här! Bf 15 aug. om det går vägen.
Är också sjukt trött på dagarna och sedan går det inte att somna på kvällen. Hopplöst!
Har halsbränna från och till och jag tappat matlusten helt... (tyckte det kändes konstigt... varit tvärt om innan)
Jag två barn sedan innan. En på snart 9 och en på 5.
Nu har jag en ny man och det känns fantastiskt att kunna få ett mirakel tillsammans. <3
Just nu (sista två dagarna) har min molande värk i princip bara avtagit... vilket gör mig lite orolig. Man vill ju liksom ha den där lite varje dag. :-/
Jag plussade i tisdags och gick idag Unni vecka 5, är beräknad till den 20/8 2017! Vi har en dotter på snart 15 månader sedan innan och har längtat så efter ett syskon. Jag fick missfall i september så är rädd att det ska hända igen, men försöker tänka positivt. Det skulle vara så kul att följas åt under graviditeten!
Må illa på förmiddagen trötthet och försöka dölja detta på jobbet blir kul.
Men vilken bra långledig sommar det blir. :) Hoppas bara jag får behålla denna lilla och att hen är frisk så jag slipper mista en till. Orolig varje gång jag går på toa.
Hu 03:30 lät vidrigt! Smart att sova ikapp när du kan!
Grattis JenniferR :D
Vi får hoppas att vi får behålla dom små fröna allihopa. Den där oron så fort man går på toa känner jag igen, men jag får förhoppningsvis tjuvkika en sväng nästa vecka då jag tänker be min läkare om tidigt vul. Förhoppningsvis så får man ju då se ett litet pickande hjärta och kan lugna sig liiiiite grann iaf :)
Angeleyez: Jag är tacksam att jag har ensamarbete vissa gånger iaf och inte behöver tänka på att nån annan märker allt för mycket :P Men har jag redan informerat mina chefer om att jag förhoppningsvis försvinner till våren. Lika bra för min del då jag har ett väldigt tungt jobb och inte kommer få jobba mycket längre än v 20 :(
Skridskoprinsessan: Jag önskar att jag kunde säga att man vänjer sig vid dom tidiga mornarna, men nä. Man är lika dyngtrött när klockan ringer ???? Dock så kör jag lastbil och har en säng med mig hela dagarna och kan krypa bak och vila om det blir för jobbigt :D
Jag tänkte jag skulle ringa BM idag och prata med henne för inskrivning sist va i vecka 10 men jag vill ha en remiss på kub test tills dess då jag är livrädd att jag ska få samma besked vid RUL i vecka 19-20.
Jag hänger gärna på er. Plussade idag och är i chock.. men så lycklig..
Har en son på 6.. så det va ett tag sen sist :)
Bf runt 20 augusti..
Jag är skit skraj..
Hej, får man vara med här? Plussade idag på Bim så bf 21 augusti :) Var sjätte försöket till ett syskon till vår snart treåring här hemma. Har inga symtom alls, inga ömma bröst och inte ens många flytningar därav svårt att tro att detta är sant! Hoppas det kommer igång snart men är gravid i alle fall enligt clearblue digital 1-2 veckor :) Och det borde man väl kunna lita på?
Jag har beräknad bf runt 15 augusti ????. Funderar på att skapa en Facebookgrupp ngn som vill hänga på där isf?
Vi har startat en augustigrupp på Facebook men den är hemlig. Skicka meddelande till mig om ni vill veta hur ni ska hitta den ????