BF 15-31 AUG 2017
Jag har beräknad bf runt 15 augusti ????. Funderar på att skapa en Facebookgrupp ngn som vill hänga på där isf?
Jag har beräknad bf runt 15 augusti ????. Funderar på att skapa en Facebookgrupp ngn som vill hänga på där isf?
Vi har startat en augustigrupp på Facebook men den är hemlig. Skicka meddelande till mig om ni vill veta hur ni ska hitta den ????
Eller skriv till mig på kik är lättast heter carrolinea82 där :)
Någon som kan berätta vad fb gruppen heter? Ni kan skriva meddelande till mig här. Plussade i lördags, har bf 25 aug :)))
Hej, jag hakar gärna på er :)
Plussade förra veckan. Om allt går bra så har jag BF 16/8.
Detta är min första graviditet och vi fick kämpa länge för att få plusset (1,5år). Hoppas innerligt att det håller i sig nu och inte blir MF.
Har molvärk som kommer och går (känner även av det i ljumskarna/ländryggen) aningens ömma bröst och har även haft några slags stickningar/hugg vid livmodern. Någon annan som känt samma?
Väntar nu på illamåendet, när kan det komma tro?
Är i vecka 5 och plussade i måndags och har inga symtom alls. Inte kissnödig, inget illamående eller ömma bröst... allt är som vanligt! Vilket gör mig supernojjig :/
Tack för att du delade med dig :) hur känns din träningsvärk?
Vi har startat en augustigrupp på Facebook men den är hemlig. Skicka meddelande till mig om ni vill veta hur ni ska hitta den ????
En fråga! Jag är ju som sagt symtomlös i vecka 5. Kan ökad hunger vara ett tidigt symtom? Är så jäkla hungrig hela tiden :/
Hjälp ! Rosa flytningar ! ???? kan det vara ett falskt plus på stickan jag fick ? :'(
Finns det nån tråd för hela augusti? Tycker det var lite snålt med en halv månad ;)
Hej!
Bf 31 augusti här.
Gjorde ett oplanerat plus på stickan igår.
Andra barnet.
Inget som är sugen att följas åt i en hemlig Facebookgrupp?
Hej allihop!
Plussade idag och borde vara i 4+6 om jag räknat rätt. BF 31/8, på min dotters födelsedag ????
Vi har även en son som vart 7 månader på julafton. Så här blir det tätt! ????
Hänger gärna med hör med er och hoppas på att få komma in i gruppen på FB.
Hoppas bara allt går vägen nu. Vi fick ett utomkvedshavandeskap i juni -14 som slutade i akut operation. Ska få UL så fort det finns tid när jag är i 7+0 och över så dom ser att det ligger rätt ????
Vill också va me i hemlig Facebook grupp! Plussade på julafton och är beräknad den 16 augusti. :)
Hej alla fina gravida!
Jag gick in i vecka 8 härom dagen. Nästa vecka ska jag på inskrivning hos MVC. Jag och min sambo är så glada över att ha blivit gravida, men jag mår skit. Är helt slut! Ständigt trött, illamående, och har yrsel. Yrseln är värst - jag är rädd för att det ska svarta för ögonen när jag är ensam. Glädjer mig med att alla jag pratar med säger att det inte kommer hålla i sig hela graviditeten :) Hoppas det blir bättre snart!
Finns det någon hemlig facebookgrupp för oss med BF i augusti? :)
Nej, det är jag inte, vågar inte än! :) Gud vad härligt att få ha sett den lilla, hur nervös var du? :) Jag ska på ul nästa vecka - livrädd! Ja, jag tänker iaf att symtomen är positivt även fast det är oskönt att ha dem! Har tom spytt..
Nä, jag vet! :) Men är så rädd för ett nytt ma, och att allt inte är som det ska därinne.
Hej
Jag vill gärna gå med i gruppen :)