• Angeleyez

BF 15-31 AUG 2017

Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

• Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • Helendi
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-15 19:48:14 följande:
    Vad skönt att redan fått en tid :) kommer du kontakta någon barnmorska också nu eller bara kliniken så länge?

Men usch så sorgligt och orättvist att ni förlorat ett barn :( kan inte ens föreställa mig hur det känns. Tror också att det hålls ett vakande öka uppifrån :)
    Med den historia vi har haft så blir de att vi väntar tills vi sett ett hjärta slå innan vi kontaktar Mvc. Var ju relativt nyss gravid så informationssamtal behöver jag inte utan jag väntar tills inskrivningen. Hur ska du göra? Du ligger före mig eller hur?
    Amanda 2011.11.04 Emelie 2016.01.29 - 09.22
  • aamanda95

Plussade igår, på bim dagen men 3 olika test :) första barnet här med bf 23 augusti. Hade med gärna vatt med i gruppen :)

• BergOchDalbanan1985
    Helendi skrev 2016-12-16 05:54:45 följande:

Med den historia vi har haft så blir de att vi väntar tills vi sett ett hjärta slå innan vi kontaktar Mvc. Var ju relativt nyss gravid så informationssamtal behöver jag inte utan jag väntar tills inskrivningen. Hur ska du göra? Du ligger före mig eller hur?

Det kan jag veklingen förstå. Jag kommer nog också vänta tills jag sett ett hjärta slå.

Vågar inte riktigt tro på att det är på riktigt än.
  • Nixa_

Har faktiskt inte plussat, men känner mig rätt säker. Mensen 8 dagar sen och illamåendet är hemskt. Ska ta och köpa ett test, men är lite chockad. vi har 3 stora barn och var liksom "klara"... 

• Madfih072

En fråga! Jag är ju som sagt symtomlös i vecka 5. Kan ökad hunger vara ett tidigt symtom? Är så jäkla hungrig hela tiden :/

• Augusti2017

Hej allihopa!

Får jag hänga på här? Plussade idag! livrädd, lycklig, ja ni vet! BF 23:e augusti enligt sista mensen!

11:e oskyddade försöket, men nu tog det sig! Kan fortfarande inte förstå!

• carrolinea
    Madfih072 skrev 2016-12-16 11:58:02 följande:

En fråga! Jag är ju som sagt symtomlös i vecka 5. Kan ökad hunger vara ett tidigt symtom? Är så jäkla hungrig hela tiden :/

Hunger är garanterat ett symtom :).
  • vad ska man heta

Här är en till som skulle haft sin mens igår ?? Testade plus för ca en vecka sedan(svagt) mår lite illa bara. Jag väntar barn nr 4. Har 3 tjejer sedan innan och med dem mådde jag totalt pyton. Hela huvudet snurrade på mig första tiden.

• Madfih072

Bara en fråga! Nu när jag äntligen plussat som vi längtat så länge efter så kan jag inte sluta oroa mig för MA. Har aldrig haft något men har ju inga symtom alls och vecka 5 närmar sig sitt slut.... kan man ta ett nytt granitest som nu kanske visar 2-3, eller betala privat för ett tidigt vul eller bara hoppas att det kickar igång någon gång? Har inte ens ömma bröst eller något alls och det hade jag med dottern och man jämför ju tyvärr graviditet med graviditet....

• Angeleyez
    Madfih072 skrev 2016-12-18 13:13:30 följande:

Bara en fråga! Nu när jag äntligen plussat som vi längtat så länge efter så kan jag inte sluta oroa mig för MA. Har aldrig haft något men har ju inga symtom alls och vecka 5 närmar sig sitt slut.... kan man ta ett nytt granitest som nu kanske visar 2-3, eller betala privat för ett tidigt vul eller bara hoppas att det kickar igång någon gång? Har inte ens ömma bröst eller något alls och det hade jag med dottern och man jämför ju tyvärr graviditet med graviditet....

Min graviditet känns helt olik min förra också. Jag testade med vecko indikator och hade ökat på från 1-2 till 2-3 så verkar som mina hormoner stegrar. Men att inte ha några symptom sån va jag med pojkarna och nu har jag mer illamående och värk därav börjar jag tro att det är en tjej denna gången hahahaha. Sist gjorde jag privat vul i vecka 8. Men den graviditet slutade olyckligt så nu ska jag till BM och diskutera va det finns för koll att få pga tidigare erfarenheter
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017