BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Plussade igår, på bim dagen men 3 olika test :) första barnet här med bf 23 augusti. Hade med gärna vatt med i gruppen :)
Med den historia vi har haft så blir de att vi väntar tills vi sett ett hjärta slå innan vi kontaktar Mvc. Var ju relativt nyss gravid så informationssamtal behöver jag inte utan jag väntar tills inskrivningen. Hur ska du göra? Du ligger före mig eller hur?
Har faktiskt inte plussat, men känner mig rätt säker. Mensen 8 dagar sen och illamåendet är hemskt. Ska ta och köpa ett test, men är lite chockad. vi har 3 stora barn och var liksom "klara"...
En fråga! Jag är ju som sagt symtomlös i vecka 5. Kan ökad hunger vara ett tidigt symtom? Är så jäkla hungrig hela tiden :/
Hej allihopa!
Får jag hänga på här? Plussade idag! livrädd, lycklig, ja ni vet! BF 23:e augusti enligt sista mensen!
11:e oskyddade försöket, men nu tog det sig! Kan fortfarande inte förstå!
En fråga! Jag är ju som sagt symtomlös i vecka 5. Kan ökad hunger vara ett tidigt symtom? Är så jäkla hungrig hela tiden :/
Här är en till som skulle haft sin mens igår ?? Testade plus för ca en vecka sedan(svagt) mår lite illa bara. Jag väntar barn nr 4. Har 3 tjejer sedan innan och med dem mådde jag totalt pyton. Hela huvudet snurrade på mig första tiden.
Bara en fråga! Nu när jag äntligen plussat som vi längtat så länge efter så kan jag inte sluta oroa mig för MA. Har aldrig haft något men har ju inga symtom alls och vecka 5 närmar sig sitt slut.... kan man ta ett nytt granitest som nu kanske visar 2-3, eller betala privat för ett tidigt vul eller bara hoppas att det kickar igång någon gång? Har inte ens ömma bröst eller något alls och det hade jag med dottern och man jämför ju tyvärr graviditet med graviditet....
Bara en fråga! Nu när jag äntligen plussat som vi längtat så länge efter så kan jag inte sluta oroa mig för MA. Har aldrig haft något men har ju inga symtom alls och vecka 5 närmar sig sitt slut.... kan man ta ett nytt granitest som nu kanske visar 2-3, eller betala privat för ett tidigt vul eller bara hoppas att det kickar igång någon gång? Har inte ens ömma bröst eller något alls och det hade jag med dottern och man jämför ju tyvärr graviditet med graviditet....