BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Hej jag har bf 27/8 enligt mens. Känns väldigt overkligt jag har ömma bröst å är sjuk kvällstrött. Jag som älskar kvällar och är kvällspigg i vanliga fall. Nu går ögonen i kors här
Jag hoppar gärna in här! Plussade dagen efter julafton och om man räknar från sista mensen har jag bf den 30/8! Än så länge bara lite illamående från och till och lite stickningar i brösten! Vi har sedan innan en dotter som nu är 14 månader!
Jag är i v7 nu, v8 på torsdag.
Är helt sänkt, känner mig typ sjuk nu, jag som längtat efter symtom ångrar mig nu ;)
Ska man känna så? Hur mådde du förra gången, hann du få symtom?
Såg du ditt lilla frö?
Grattis till alla nytillkomna!!!
Ursch tjejer, jag har så svårt att glädjas och våga ta in detta, har eb dålig magkänsla. Är idag 5+1 eller 5+4 troligtvis äl +22 eller äl +25 men fick imorse fortfarande bara 2-3 på det digitala, det var exakt en vecka sedan det slog om från 1-2 till 2-3..(äl+15 el 18) är så nervös att det är något som inte står rätt till och att jag håller på att få ett MA.. har tidigt ul bokat den 9/1 men känns som en evighet.. vanliga testet är väldigt starkt positivt så testen har ju inte blivit svagare men är ändå orolig. Med dottern stegrade dem så himla fort och fick 2-3 på digitala redan på äl+13... brösten är svullna och ömma och jag är trött, har känt av ytterst lite illamående. Dem andra graviditeterna som gått vägen har jag mått så oerhört dåligt men det har kommit runt V 6-7 med MF så blev testerna aldrig starka och sen bara svagare å sen helt blanka innan blödningen..
Någon fler med BF augusti?
Vi har runt 20 augusti.
Jag mår tjyvens. Illamåendet gör mig ledsen å jag vill bara sova för att slippa känna.. Är mitt 4 barn.
Hej alla! BF 26/8, andra barnet. Sonen är snart 3 år. Bor i norra Sthlm. Kul att följas åt lite här! :)
BF 30/8 med andra barnet. Har en 14månaders nu. Plussade på julafton Så efterlängtat!
Finns det nån tråd för hela augusti? Tycker det var lite snålt med en halv månad ;)
Min oro för att testerna stegrade långsamt verkar vara befarade.. nu när jag var på toaletten så kom det blod på pappret. Än så länge bara när jag torkar mig men antar att missfallet är ett faktum...