Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF 15-31 AUG 2017

Finns det nån tråd för hela augusti? Tycker det var lite snålt med en halv månad ;)

• Summerchild
    Skrutt 83 skrev 2016-12-28 09:35:19 följande:

Min oro för att testerna stegrade långsamt verkar vara befarade.. nu när jag var på toaletten så kom det blod på pappret. Än så länge bara när jag torkar mig men antar att missfallet är ett faktum...

Men skrutt hur långsamt menar du? Blir det enbart svaga streck? Ja möjligt men blöda gjorde jag i 2 veckor... visserligen ljust... får du mens kan det vara över ...behöver heller inte vara det... ta hand om dig
  • Summerchild
    Skrutt 83 skrev 2016-12-28 12:55:01 följande:

Nej det blir forfarande starkt men borde ju vara mkt starkare vid det här laget, och 2-3 på digitala trots äl+23 eller äl+26... har inte kommit något mer blod trots långpromenad, inte ens när jag torkar mig.. har inte ont heller.. vet inte vad jag ska tro..här är morgonens test:

Tänk på att dem billiga stickorna kan vara svåra plussa starkt med ....köp ett clearblue med ett pluss
  • Summerchild
    carrolinea skrev 2016-12-28 21:49:04 följande:

Finns en hemlig grupp på Facebook annars :) skicka ett meddelande till mig om du vill gå med :)

Oki avvaktar vet inte vilket datum jag blir ännu men vul har suttit tillfälligt 31juli-2 augusti
  • Summerchild
    snorklan skrev 2016-12-29 10:21:03 följande:

Hur har det gått för dig? Ett smärthugg är inte ett tecken på missfall. Missfallssmärta känns mer som mensvärk, molande och tryckande ihållande. Mindre blödningar är väldigt vanliga och sällan farliga. Hoppas det har gått bra.

Jag kan liksom inte hålla med om att det heller innebär missfall eftersom jag har blödit mängder blod som hade koagulerat så d blev som klumpar och dessutom efter det smärta som mens och molvärk men bebis var levande därinne :)
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017