BF 15-31 AUG 2017
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??
I övermorgon! Skulle egentligen ha haft tidigare, men det passade inte med jobb och julresor. Ska bli spännande att gå dit :)
Spännande! Jag ska också dit på torsdag. Skönt att vara igång tänker jag. De ska få skriva ut lite nya piller mot illamåendet för mig tänker jag. Går på de jag fick när jag väntade dottern nu.
Okej! Jag vet inte hur nåt av det här funkar och har inte många symptom alls. Är ganska oförberedd iom första barnet och helt oplanerat, men efter inskrivningen har jag förhoppningsvis lite bättre koll på saker och ting. Tur att livet i övrigt är välordnat för mig, då blir det lite lättare att hantera överraskningar. :P
Har ni hållit graviditeten hemlig hittills? Vi hade tänkt göra det, men berättade för svärföräldrarna till sist i julas. Blev så jobbigt att bortförklara skumt beteende (mår jätteilla HELA tiden, trött, äter inte samma grejer som vanligt etc).
Idag var jag på tidigt vul! Såg ett tickande hjärta och en liten snäcka :) Blev tillbakaflyttad till 6+5 och bf 25 augusti! Så skönt att se att allt är bra än så länge eftersom jag mår prima förutom lite trötthet :) Hoppas det håller i sig och att det går lika bra på kub i februari!
Idag var jag på tidigt vul! Såg ett tickande hjärta och en liten snäcka :) Blev tillbakaflyttad till 6+5 och bf 25 augusti! Så skönt att se att allt är bra än så länge eftersom jag mår prima förutom lite trötthet :) Hoppas det håller i sig och att det går lika bra på kub i februari!
Åh grattis, så skönt! :)
Grattis! Måste vara en underbar känsla att få se lilla ärtan <3
Hur går jag med i FB-gruppen?
Vill också va me i hemlig Facebook grupp! Plussade på julafton och är beräknad den 16 augusti. :)