• linnea2

BF 15-31 AUG 2017

hej! 

jag hänger gärna på här
    plussade nyss och i vecka 6 nu :) har ett barn på 6 år innan

• linnea2

Hej igen! Någon som har redan gjort ultraljud och kunnat se nåt? Helst de som har gjort i vecka 6

Gott nytt år på er alla ????????????

• linnea2
    Madfih072 skrev 2016-12-31 09:20:10 följande:
    Jag ska göra ett privat vul på tisdag. Är då i vecka 7+0. Gör det av anledningen att jag känner mig rätt så symtomlös och nojjig :/
    Kunde ni höra hjärtljud? Jag gjorde i fredags och bm kunde knappt se nåt och hade ägglossning den 1/12
  • linnea2
    linnea2 skrev 2017-01-01 13:05:54 följande:
    Kunde ni höra hjärtljud? Jag gjorde i fredags och bm kunde knappt se nåt och hade ägglossning den 1/12
    Svarade fel inlägg ???? håller tummarna för oss
    Jag har haft illamående till och från men ingenting idag blir så orolig
  • linnea2
    andem8491 skrev 2016-12-31 09:54:57 följande:
    Jag gjorde i v 6 (5+2) och vi såg en plutt :)
    Jag hade min ägglossning den 1/12 och gjorde ultraljud i fredags men bm kunde knappt se nåt och sa att fostret var ca 5 mm

Förresten kunde ni höra hjärtljud?
  • linnea2
    Madfih072 skrev 2017-01-03 15:57:53 följande:

Idag var jag på tidigt vul! Såg ett tickande hjärta och en liten snäcka :) Blev tillbakaflyttad till 6+5 och bf 25 augusti! Så skönt att se att allt är bra än så länge eftersom jag mår prima förutom lite trötthet :) Hoppas det håller i sig och att det går lika bra på kub i februari!

Åh stort grattis :) gjorde ul eller bara vul? Gjorde nämligen ul vecka 6+0 och bm kunde bara se en säck sa hon
  • linnea2
    Monstermama skrev 2017-01-26 13:58:56 följande:

Hej!

Gick in i v 11 idag, men jag har inga symtom längre så börjar oroa mig! Magen är inte ett dugg svullen och jag kan knäppa knappen på mina vanliga tighta jeans. Tidigare har brösten växt och ömmat men nu känner jag inget längre. Är det någon mer som är utan gravidsymtom? Jag har inte gjort något ul än så har aldrig fått graviditeten bekräftad, och ska inte göra kub-ul förrän i v 14.. Ska man behöva gå och oroa sig tills dess?

Hej,

Jag är i vecka 10 och ungefär som dig. De kraftiga illamåendet är inte kvar men har hört att det komma och försvinna lite då och då.
    Gjorde vul (pga mina symtom har försvunnit också) igen i tisdags och allt såg bra ut.

Håller tummarna för oss ???? :))
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017