• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • Mamma91a
    sweetcandy skrev 2016-12-17 22:34:14 följande:
    Ja de borde se :) bara vänta å se nu! Jag ska hålla alla tummar :D
    Jag ska hålla tummarna för dig oxå. Hoppas att du snart får stegring :)
  • Mamma91a
    sweetcandy skrev 2016-12-17 22:36:18 följande:

Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
    Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(

Hur många gånger per dag testar du med stickor?
    Vissa måste testa 2gånger per dag för att inte missa stegring samt positivt.
    Jag själv har alltid bara positivt 1 gång per månad. Och det visas bara på EM och sen dagen efter negativt.
    Om du fått starkt negativt kanske du haft äl men en kort ?
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-18 09:09:40 följande:
    Usch, så himla jobbigt. Hoppas att det händer något snart.

Jag har tagit Pergotime och har haft blinkande gubbe på clearblues 4-dagars test i 4 dagar. Alla andra är negativa. Fattar ingenting.
    Ja de är så drygt :( man vill ju bara att kroppen ska funka och göra som den "ska"
  • sweetcandy
    Mamma91a skrev 2016-12-18 09:41:34 följande:
    Hur många gånger per dag testar du med stickor?
    Vissa måste testa 2gånger per dag för att inte missa stegring samt positivt.
    Jag själv har alltid bara positivt 1 gång per månad. Och det visas bara på EM och sen dagen efter negativt.
    Om du fått starkt negativt kanske du haft äl men en kort ?
    Testar runt lunch och kväll =/

Har vart så olika för mig, har haft äl på dag 15, 13, 14 och på dag 29 med Letrozolen tidigare. De gånger jag hade på dag 13 och 29 blev jag gravid.

Jag borde inte känna mig stressad egentligen, vi har PGD som väntar till våren/sommaren. Men jag vill ju nuuuu :(
  • Virvlande89

Hej! BIM 8 januari här, så har också äl runt julafton. Första försöket på första barnet! Så lite pirrigt är det ju. :)

• Lillafisfia
    Virvlande89 skrev 2016-12-19 07:08:25 följande:

Hej! BIM 8 januari här, så har också äl runt julafton. Första försöket på första barnet! Så lite pirrigt är det ju. :)

Roligt med en till som försöker med första! Jag gör andra försöket med första barnet nu! BIM 12 januari! 
  • Virvlande89
    Lillafisfia skrev 2016-12-19 07:13:11 följande:

Roligt med en till som försöker med första! Jag gör andra försöket med första barnet nu! BIM 12 januari! 

Kul! För oss är det iaf första seriösa försöket nu. Slutade med ppiller för tre månader sedan ungefär, men mensen är förvånansvärt regelbunden, så det är rätt lätt att räkna ut när allt inträffar. :)
  • Lillafisfia
    Virvlande89 skrev 2016-12-19 07:46:03 följande:
    Kul! För oss är det iaf första seriösa försöket nu. Slutade med ppiller för tre månader sedan ungefär, men mensen är förvånansvärt regelbunden, så det är rätt lätt att räkna ut när allt inträffar. :)
    Ja vårt förra försöka var efter mensen som kom direkt efter avslut med P-piller , nu är precis den första "riktiga! mensen slut. Den kom på beräknat datum, skönt att det verkar ha kommit igång bra efter P-piller! 
Svar på tråden BIM 1-15 januari