BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Hej!
Jag har bim ca 1/1. Vi körde oskyddat ett par dagar före ägglossning förra månaden men den här månaden var första riktiga försöket. Jag bör ha haft ägglossning i lördags eller söndags och sambon kom i mig söndag kväll. Det var enda gången och kan mycket väl ha varit för sent. Jag försöker att inte bygga upp för stora förväntningar men det är svårt att låta bli att tänka på det... Har varit gravid en gång tidigare pga en kondom som sprack 14 dagar innan mensen skulle komma och eftersom det räckte med ett enda misstag den gången så har jag svårt att ta till mig tanken på att det kan ta mycket längre tid den här gången.
Förra graviditeten slutade i tidigt missfall. Varken sambon eller jag har barn sedan tidigare.
Hej, jag hoppar gärna in här!
Ska göra försök tre med första barnet, vi försöker genom insemination i Danmark. Äl blir nångång runt 28-30 dec så bim bör bli ca 12-14 januari.
Hoppas verkligen att det tar sig på det här försöket då det tär ganska mycket på att åka till Danmark gång på gång..!
Hur mår alla? Någon som har några känningar och börjar mer och mer misstänks att dom är gravida?
Jag känner inget alls och vet ju att det är tidigt men fasiken något litet vore ju trevligt! :/
Har äl nu och har försökt en gång idag. Det gick tyvärr inte så bra :P men skam den som ger sig! Får se om lusten kryper sig på ikväll igen.
Hej, jag hoppar gärna in här!
Ska göra försök tre med första barnet, vi försöker genom insemination i Danmark. Äl blir nångång runt 28-30 dec så bim bör bli ca 12-14 januari.
Hoppas verkligen att det tar sig på det här försöket då det tär ganska mycket på att åka till Danmark gång på gång..!
Hur mår alla? Någon som har några känningar och börjar mer och mer misstänks att dom är gravida?
Jag känner inget alls och vet ju att det är tidigt men fasiken något litet vore ju trevligt! :/
Ja förhoppningarna är verkligen stora! Känner inte heller något men har typ flytningar som är som äggvita och ibland molande värk och brösten är ömma ibland typ! Längtar bara tills jag kan ta ett test så jag vet!