• anli00

BIM 1-15 januari

Hej, hoppar in hör då jag har BIM den 1/1 men hoppas såklart att d blir ett pluss istället. Är inne på försök 4 med andra barnet som är född dec-14. Har ÄL idag enligt min app, hade ÄL-flytningar o lite känn igår...så vi får se. Vi fick till d igår iallafall...tyvärr enda gången denna vecka då sambon åkte iväg på kurs nu på morgonen och kommer hem imornkväll.

• anli00

USC has, börjar noja om jag verkligen hade ÄL denna månad. Hade visserligen lite känningar igår och ÄL-flytningar i veckan. Enligt appen så skulle jag ha ÄL i torsdags , denna månad tog jag såklart inga ÄL-test (mitt pucko). Men det jag reagerar över är att Precis efter ÄL-dagen så får jag så sjukligt ont i brösten, men nu har jag inget ont överhuvudtaget

• anli00
    The__Rose skrev 2016-12-22 19:04:54 följande:

Hur mår alla? Någon som har några känningar och börjar mer och mer misstänks att dom är gravida?

Jag känner inget alls och vet ju att det är tidigt men fasiken något litet vore ju trevligt! :/

Antingen så spelar min kropp mig världens spratt denna gång eller så är d nåt för har svullna men ej ömma bröst ( har alltid sjukt ont efter ÄL annars), tyngd o mer eller mindre konstant molvärk i magen sen i lördags, mer flytningar o nu även pos ÄL-test i 3 dgr. Har BIM den 30/12, ÄL 16/12,, så för tidigt o testa och borde va för tidigt o känna grav-symtom också så förhoppningarna är inte stora! Men min känsla finns där ändå....
  • anli00
    The__Rose skrev 2016-12-22 22:02:52 följande:

Ja förhoppningarna är verkligen stora! Känner inte heller något men har typ flytningar som är som äggvita och ibland molande värk och brösten är ömma ibland typ! Längtar bara tills jag kan ta ett test så jag vet!

Ja visst gör man, men tänkte väl försöka hålla mig till slutet av nästa vecka iallafall om d fortsätter såhär
  • anli00
    Vetare skrev 2016-12-28 11:34:29 följande:

Vad tror ni om dessa? Har ingen riktigt koll när bim är.. har pco .

Väldigt svårt o säga, skulle nog vänta ett par dgr till!
  • anli00
    Vetare skrev 2016-12-31 13:57:48 följande:

Vad tror ni?

Ser tyvärr inget, kanske får vänta ett par dgr?!
Svar på tråden BIM 1-15 januari