BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag hänger gärna med! Fick min mens idag, och ska ta Letrozol till den, så borde ha BIM runt den 1/1-17! :)
Jag också! Började "för sent" denna cykel så beräknad mens är 11.12. Kör igång på riktigt efter den så BIM ca 11.1! ^^
Vad roligt att följas åt :)
Ja jätte skoj :)
Hur många försök är ni inne på? Och vilket barn i ordningen? <3
Det är försök 4 tror jag de blir! Jag vart gravid i oktober, men fick missfall i v6+4.
Jag har två pojkar sen innan. Stora sonen blev 3år i sep, och yngsta skulle blivit 1år i oktober.
Är bärare på genetisk blodsjukdom (FHL) så kommer göra moderkaksprov i v11 när/om jag blir gravid <3
Jag hakar gärna på!! Har BIM 5/1 och detta blir vårt åttonde försök. Har inga barn sen tidigare och fick missfall i september i v.7
Jag har ett barn sedan tidigare från ett tidigare förhållande, hon är 4 år. Min sambo har också en flicka sen tidigare som är 8 år. Det här blir vårt andra försök på vårt första gemensamma barn :)
Jag hoppar in här jag med! :)
Jag och sambon är inne på 3e försöket just nu, har bim på fredag men känner strakt att det inte tog dig denna månad. Jag tempar med NC och har nästa bim runt den 10 januari :)
Jag hoppar in här med. Har BIM på fredag men har alla menssymptom jag kan ha så det blev inget denna gången. Nu blir det försök nr 3 efter jag förlora min pojk i vecka 20. Nästa BIM beräknad 7:e januari. Hoppas det tar sig då. Usch känns tyngre och tyngre för varje månad.
Jag hoppar in här. Är på CD3 och har börjat ta Pergotime idag. Vet inte säkert när BIM blir med troligtvis i början på januari.
Jag hoppar in här. Är på CD3 och har börjat ta Pergotime idag. Vet inte säkert när BIM blir med troligtvis i början på januari.