BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Tråkigt men vi hoppas på nästa gång! Kram ????
Jag har ÄL runt julafton så jag hoppas på ett liten julklapp då. =)
Tack! Är dock inte besviken att mensen kom nu då jag visste vi började med oskyddat för sent denna cykel, så nu efter mensen kör vi med första riktiga försöket :) Är mest glad att mensen kom prick på rätt dag då den kan vara lite oregelbunden och jag hoppas det inte ska försvåra bebisverkstaden...
Ska hålla tummarna för er!
Jag hänger gärna med. Vi har kört oskyddat sedan juni och inte fått plus.
Förra månaden börjde vi med äl-test. Fick min mens och ska nu ha den i början av januari.
Vi hoppas så på en väldigt försenad julklapp.
Vi har 1 dotter på 1 år sedan innan.
Hej alla! Kan jag va med här? Andra försöket med barn nr 2. Fick min mens igår så har bim någonstans runt den 7/1. Tänkte prova med äl tester denna gång. Har ni några ni rekommenderar?
Jag är på CD9. Första cykeln med Pergotime.
Jag har ingen aning om när ÄL blir så jag har börjat testa. Det verkar som om min LH-stegring i vanliga fall är ganska kort, och jag vill ju inte missa den så snart kommer jag att börja testa 2 ggr om dagen. Kanske blir att BIM blir i december, men vi får se.
Jag blir lite fundersam vad som pågår med min kropp. Över ett år sedan slutade jag med hormoner och vi började använda natural cycles (som preventiv, har nu först första försöker att få barn bakom). Jag har hela tiden haft väldigt jämna cykler, ägglossning på dag 17 eller 18 och mens 14 dagar senare. För första gången kom mensen senare än normalt för två veckor sedan, väldigt sparsamt och två dagar kortare än normalt. Endast två dagar sent dock. Ikväll började jag känna äl-molvärk och tog ett test. Inte långt ifrån positivt om man kan säga så. Och det är bara dag elva. Får vänta och se, kanske kroppen spelar mig ett spratt. :)
Jag blir lite fundersam vad som pågår med min kropp. Över ett år sedan slutade jag med hormoner och vi började använda natural cycles (som preventiv, har nu först första försöker att få barn bakom). Jag har hela tiden haft väldigt jämna cykler, ägglossning på dag 17 eller 18 och mens 14 dagar senare. För första gången kom mensen senare än normalt för två veckor sedan, väldigt sparsamt och två dagar kortare än normalt. Endast två dagar sent dock. Ikväll började jag känna äl-molvärk och tog ett test. Inte långt ifrån positivt om man kan säga så. Och det är bara dag elva. Får vänta och se, kanske kroppen spelar mig ett spratt. :)
Jag hoppar in här. Mensen kom den 9e. Andra mensen sedan den kom igång efter graviditet med sonen som blir ett år nu på fredag. Alltså första cykeln gjord (eller vad man säger) och är glad att den verkar vara lika regelbunden som innan graviditet.
Ägglossning enligt NC på julafton och bim 8 januari-ich. Kommer denna gång ta ägglossningstest, vilket jag inte gjorde nu sist.
Håller tummarna för oss alla!