• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • 24årigtjejredoattblimamma
    Isneshaav skrev 2016-12-16 22:49:58 följande:

Okej va härligt. Då håller jag tummarna för en julklapp till er !

Negativt på ÄL test idag så nu är de bara hålla tummarna o vänta.

Spännande ! Håll mig uppdaterad om hur det går ! =)
  • Isneshaav
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2016-12-17 10:03:23 följande:
    Spännande ! Håll mig uppdaterad om hur det går ! =)
    Absolut. Vi åker till Lindvallen över jul. Tror jag ska åka dit utan att ta med ett gravtest. Lika bra ???? annars kommer jag inte kunna hålla mig
  • Isneshaav
    Coco123 skrev 2016-12-16 23:20:49 följande:

Jag hoppar in här jag också. Jag borde ha bim runt 8/1 men har oregelbunden mens. Använder fertilitetsmonitor denna månad och har även ätit munkpeppar sedan förra mensen. Håller tummarna för alla och hoppas verkligen att vi lyckas denna gång:)

Härligt med minkpeppar. Jag körde de en månad innan på vårt första barn. Ska inte säga att det var det som gjorde att vi blev gravida direkt men jag fick otroligt starka ÄL känningar vilket gjorde de lättare att pricka in. Detta är vårt första försök med nr 2 och har ätit peppar igen så vi får se
  • Mamma91a
    sweetcandy skrev 2016-12-16 20:43:30 följande:
    Om det släpper så borde de släppa 24-48 timmar efter pos ÄL test :D så bara ligga på nu!
    Vi mös i torsdags och igår :) idag är äl-test mer negativt en igår. Då borde väll ägget isåfall ha släppt ? ???????? så om vi inte har mys idag kanske det inte är hela världen. Jag hoppas sååå på att få ett plus till nästa år ????
  • 24årigtjejredoattblimamma
    Isneshaav skrev 2016-12-17 12:31:11 följande:

Absolut. Vi åker till Lindvallen över jul. Tror jag ska åka dit utan att ta med ett gravtest. Lika bra ???? annars kommer jag inte kunna hålla mig

Haha ja det är ju svårt att hålla sig alltså !
  • Coco123
    Isneshaav skrev 2016-12-17 12:32:54 följande:

Härligt med minkpeppar. Jag körde de en månad innan på vårt första barn. Ska inte säga att det var det som gjorde att vi blev gravida direkt men jag fick otroligt starka ÄL känningar vilket gjorde de lättare att pricka in. Detta är vårt första försök med nr 2 och har ätit peppar igen så vi får se

Ja jag tänkte att det var värt att prova iaf. Om jag inte blir gravid kanske det hjälper mot min PMS iaf:) Men jag hoppas hoppas!
  • sweetcandy
    Mamma91a skrev 2016-12-17 17:53:14 följande:
    Vi mös i torsdags och igår :) idag är äl-test mer negativt en igår. Då borde väll ägget isåfall ha släppt ? ???????? så om vi inte har mys idag kanske det inte är hela världen. Jag hoppas sååå på att få ett plus till nästa år ????
    Ja de borde se :) bara vänta å se nu! Jag ska hålla alla tummar :D
  • sweetcandy

Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
    Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(

• HoppasPåEnTill
    sweetcandy skrev 2016-12-17 22:36:18 följande:

Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
    Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(

Usch, så himla jobbigt. Hoppas att det händer något snart.

Jag har tagit Pergotime och har haft blinkande gubbe på clearblues 4-dagars test i 4 dagar. Alla andra är negativa. Fattar ingenting.
Svar på tråden BIM 1-15 januari