BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Okej va härligt. Då håller jag tummarna för en julklapp till er !
Negativt på ÄL test idag så nu är de bara hålla tummarna o vänta.
Jag hoppar in här jag också. Jag borde ha bim runt 8/1 men har oregelbunden mens. Använder fertilitetsmonitor denna månad och har även ätit munkpeppar sedan förra mensen. Håller tummarna för alla och hoppas verkligen att vi lyckas denna gång:)
Jag hoppar gärna in! BIM 12 januari! Andra försöket med första barnet! :D
Absolut. Vi åker till Lindvallen över jul. Tror jag ska åka dit utan att ta med ett gravtest. Lika bra ???? annars kommer jag inte kunna hålla mig
Härligt med minkpeppar. Jag körde de en månad innan på vårt första barn. Ska inte säga att det var det som gjorde att vi blev gravida direkt men jag fick otroligt starka ÄL känningar vilket gjorde de lättare att pricka in. Detta är vårt första försök med nr 2 och har ätit peppar igen så vi får se
Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(
Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(