• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-20 09:27:59 följande:
    Åh ja längtan är ju enorm oavsett hur länge man försökt! Man blir lätt lite besatt av tanken, haha!

O de spelar ingen roll om man vet att de kan ta tid, man längtar och hoppas lika mycket ändå <3

Men äldsta tig det 2 år med yngsta tog det 1 år, och senaste graviditeten (som sluta i mf en vecka senare dock) tog det på 2: försöket, så det kan verkligen gå lite hur som helst!

Känner igen de där med att leta tecken! Alla mina grav har jag inte haft några tecken alls, men ändå går ja där och letar, hel tokigt haha
    ? James&Oliver ?
    Ja det är den verkligen! Och som du säger, spelar ingen roll att jag vet att det kan ta över 1 år jag längtar ihjäl mig nästan!

Åh, jobbigt med MF :/ är rädd att det ska ske när jag väl får ett positivt besked!

När har du BIM?

Hahah jaa och tyckte att jag mådde illa ett par dagar men nu har jag inte känt något alls! Blir typ galen på mig själv!

Hur gamla är dina barn nu?
  • sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-20 16:10:42 följande:
    Ja det är den verkligen! Och som du säger, spelar ingen roll att jag vet att det kan ta över 1 år jag längtar ihjäl mig nästan!

Åh, jobbigt med MF :/ är rädd att det ska ske när jag väl får ett positivt besked!

När har du BIM?

Hahah jaa och tyckte att jag mådde illa ett par dagar men nu har jag inte känt något alls! Blir typ galen på mig själv!

Hur gamla är dina barn nu?
    Ja de va lite drygt!! Men de va bara i v6 så man va ledsen typ en dag sen va de bra igen! :)

Jag skulle ha bim den 1/1, men äl verkar va sen. Hoppas den kommer snart! Skulle haft äl i söndags typ!

Haha ja man blir galen på sig själv! Att de ska va så svårt att slappna av!!

Min äldsta är 3 och yngsta skulle vara 1 nu, men han somna in när han va 4,5 månad, nu i februari i år :( föddes med blodsjukdomen FHL
  • tvåsmåunderverk
    sweetcandy skrev 2016-12-20 16:39:57 följande:
    Ja de va lite drygt!! Men de va bara i v6 så man va ledsen typ en dag sen va de bra igen! :)

Jag skulle ha bim den 1/1, men äl verkar va sen. Hoppas den kommer snart! Skulle haft äl i söndags typ!

Min äldsta är 3 och yngsta skulle vara 1 nu, men han somna in när han va 4,5 månad, nu i februari i år :( föddes med blodsjukdomen FHL
    Beklagar sorgen! :(
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-20 16:39:57 följande:

okej, hoppas jag känner så som du gjorde ifall jag drabbas av mf så tidigt :)

Jaha, jaa hoppas den kommer snart då! :) Håller tummarna!

haha, jaa!! Det går lixom inte alls just nu!

Men oj! :( Jag beklagar verkligen! Varma kramar till er! <3 
  • sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-20 19:20:12 följande:
    okej, hoppas jag känner så som du gjorde ifall jag drabbas av mf så tidigt :)

Jaha, jaa hoppas den kommer snart då! :) Håller tummarna!

haha, jaa!! Det går lixom inte alls just nu!

Men oj! :( Jag beklagar verkligen! Varma kramar till er! <3 
    Ja, men det är okej att sörja ett mf med <3 hade jag inte förlorat min pojke innan hade jag nog tagit de hårdare. Nu tänkte jag bara att denna bebis också säkert va sjuk. Och då kändes de bättre att de hände på en gång än senare!

Ja jag hoppas med, tycker de ökat lite på testerna, men det är fortfarande långt ifrån pos! Och inga känningar på ÄL. Hoppas till helgen kanske!!

Tack snälla <3 har vart ett tufft år! Men otroligt nog fixar man de ändå! Kroppen är fantastisk när man är i så stor sorg <3
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-20 22:15:32 följande:
    Ja, men det är okej att sörja ett mf med <3 hade jag inte förlorat min pojke innan hade jag nog tagit de hårdare. Nu tänkte jag bara att denna bebis också säkert va sjuk. Och då kändes de bättre att de hände på en gång än senare!

Ja jag hoppas med, tycker de ökat lite på testerna, men det är fortfarande långt ifrån pos! Och inga känningar på ÄL. Hoppas till helgen kanske!!

Tack snälla <3 har vart ett tufft år! Men otroligt nog fixar man de ändå! Kroppen är fantastisk när man är i så stor sorg <3
    Ja det är det verkligen! Ja så är det säkert, tänker att det finns en anledning till ett mf! <3

Hmm! Dumma ägglossning, kom igen nu :)

Ja det kan jag bara tänka mig!! <3
  • Skata

Hej!

Jag har bim ca 1/1. Vi körde oskyddat ett par dagar före ägglossning förra månaden men den här månaden var första riktiga försöket. Jag bör ha haft ägglossning i lördags eller söndags och sambon kom i mig söndag kväll. Det var enda gången och kan mycket väl ha varit för sent. Jag försöker att inte bygga upp för stora förväntningar men det är svårt att låta bli att tänka på det... Har varit gravid en gång tidigare pga en kondom som sprack 14 dagar innan mensen skulle komma och eftersom det räckte med ett enda misstag den gången så har jag svårt att ta till mig tanken på att det kan ta mycket längre tid den här gången.

Förra graviditeten slutade i tidigt missfall. Varken sambon eller jag har barn sedan tidigare.

• Coco123

Ätligen fick jag hög fertilitet på fertilitetsmonitorn:) Messade precis mannen på jobbet att nu blir det till att ligga varje dag, haha!

• HoppasPåEnTill
    Coco123 skrev 2016-12-22 12:21:25 följande:

Ätligen fick jag hög fertilitet på fertilitetsmonitorn:) Messade precis mannen på jobbet att nu blir det till att ligga varje dag, haha!

Vad har du för monitor?
Svar på tråden BIM 1-15 januari