BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Här är en till som också gärna är med. Jag fick min mens idag och har nästa BIM den 12/1. Vi har försökt sedan i juni men hade ett MA i September. Nästa försök blir fjärde sedan missfallet och vi håller tummarna att det går vägen!
Hoppar in här fastän jag egentligen inte tror att vi kommer lyckas pricka denna ÄL bra!
Har oregelbunden mens, men enligt mina beräkningar kommer den eventuellt 8jan.
Anledningen till att jag tror vi missar ÄL är för att sambon ska lämna spermaprov dagen före beräknad ÄL! Alltså 4 dagar före ÄL får vi inte mysa enligt vår läkare) Jag hoppas dock att den kommer till helgen, vi kör på varannan dag nu iallafall :)
Har försökt sen juni 2015, ska påbörja utredning nu. Inga barn sedan tidigare.
Hejsan tjejer. Tänkte haka på här i gruppen, mensen kom idag så BIM nånstans emellan 7-15 januari.
Vi är ju två tjejer så vi kör insemination hemma och ska börja om nån vecka igen. Fick missfall för två månader sedan.
Hej alla. Jag har hänt med o läst hela tråden men inte skrivit nått än. Men nu har jag en fundering. Vi har en son på 2,8 år och när vi bestämde oss för att prova skaffa barn så började jag äta munkpeppar för jag hade så lång cykel o fick då tydliga ÄL känningar vilket gjorde de lättare och vi hade turen att de gick på första försöket. Nu är vi sugna på nr 2 och jag äter peppar igen. Hade min senaste mest 30/11 o Brukar ha en cykel på 33-35 dagar . men så tyckte jag att jag hade ÄL känningar (molvärk osv) igår så jag tog ett test o fick en svag skugga. Gjorde ett nytt ikväll o fick tydligt positivt. Men kan jag verkligen ha ÄL redan? De är ju 20 dagar kvar till BIM..
Har läst att man alltid har 10-14 dagar innan.
Tacksam
Hej alla. Jag har hänt med o läst hela tråden men inte skrivit nått än. Men nu har jag en fundering. Vi har en son på 2,8 år och när vi bestämde oss för att prova skaffa barn så började jag äta munkpeppar för jag hade så lång cykel o fick då tydliga ÄL känningar vilket gjorde de lättare och vi hade turen att de gick på första försöket. Nu är vi sugna på nr 2 och jag äter peppar igen. Hade min senaste mest 30/11 o Brukar ha en cykel på 33-35 dagar . men så tyckte jag att jag hade ÄL känningar (molvärk osv) igår så jag tog ett test o fick en svag skugga. Gjorde ett nytt ikväll o fick tydligt positivt. Men kan jag verkligen ha ÄL redan? De är ju 20 dagar kvar till BIM..
Har läst att man alltid har 10-14 dagar innan.
Tacksam
Vad roligt att vi är så många som följs åt här! :)
Lite starkare var det men jag skulle ändå inte säga positivt. Nytt test ikväll! :D hur går det för dig, när är beräknad äl? :)
Hej, hoppar in hör då jag har BIM den 1/1 men hoppas såklart att d blir ett pluss istället. Är inne på försök 4 med andra barnet som är född dec-14. Har ÄL idag enligt min app, hade ÄL-flytningar o lite känn igår...så vi får se. Vi fick till d igår iallafall...tyvärr enda gången denna vecka då sambon åkte iväg på kurs nu på morgonen och kommer hem imornkväll.
Ah de kan alltså vara så. Idag har jag riktigt ont i magen så de måste verkligen vara ÄL. Iförsig kan de ju vara så att pepparen har kortat ner min cykel denna månad. Vi får väl se ????