• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • HoppasPåEnTill
    Angeleyez skrev 2016-12-06 16:56:04 följande:
    Jag tar också pergotime. Passade på idag att ta ut dom sista innan försäljningstoppet
    Ska det bli försäljningsstopp?
  • Angeleyez
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-07 11:28:31 följande:
    Ska det bli försäljningsstopp?
    Ja Pergotime upphör i slutet av månaden :(
  • sweetcandy

Tog första Letrozol tabletten nu :) Hoppas dom ska ge effekt även denna gång!

Har blivit gravid 2ggr på dom innan! Med min ängel och med mf!

♥ James&Oliver ♥
  • B B B

Hej!

Jag hoppar också in här, fick neg gravtest idag och mensen kommer säkert idag.. Blä.. Nästa äl blir den 22/12 och bim blir den 5/1, hoppas!

Är 26 och detta blir vårt tredje försök för att få till en tvåa.. Vårt första barn är 3 1/2 nu..

• 24årigtjejredoattblimamma
    B B B skrev 2016-12-08 09:36:48 följande:

Hej!

Jag hoppar också in här, fick neg gravtest idag och mensen kommer säkert idag.. Blä.. Nästa äl blir den 22/12 och bim blir den 5/1, hoppas!

Är 26 och detta blir vårt tredje försök för att få till en tvåa.. Vårt första barn är 3 1/2 nu..

Hoppas det går vägen för er snart !
  • HoppasPåEnTill
    Angeleyez skrev 2016-12-07 11:30:38 följande:
    Ja Pergotime upphör i slutet av månaden :(
    Kommer det något annat preparat istället? Jag har köpt på nätet så jag har ändå det som heter clomid.
  • B B B
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2016-12-08 11:00:03 följande:

Hoppas det går vägen för er snart !

Tack, det hoppas vi också, vår treåring älskar bebisar och pratar ofta om syskon..

Säger detsamma till er, vi har ju bim nära varandra så vi får hålla tummarna då! ^_^
  • 24årigtjejredoattblimamma

[quote=77202031][quote-nick]B B B skrev 2016-12-08 20:43:52 följande:[/quote-nick]Tack, det hoppas vi också, vår treåring älskar bebisar och pratar ofta om syskon..

Säger detsamma till er, vi har ju bim nära varandra så vi får hålla tummarna då!

Hoppas det blir ett syskon snart!.

Vi försöker med första barnet :)

• B B B

Hoppas att det tar sig för er snart.. Alltid så jäkla tråkigt att få påhälsning av mensen, men vi har inte försökt så länge så vi är vid gott mod ändå!

Svar på tråden BIM 1-15 januari