BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Äl 21 o 22.12. Myste bägge dagarna och någon dag där innan. Minns inte riktigt. Nu är det bara att vänta :)
Hej, tänkte ansluta mig till tråden första försöket med första barnet för oss, jag 25 år och mannen 27 år. Gjorde ägglossningstest som visade positivt 22/12, BIM 5/1. Håller tummarna för oss alla!
Hej, tänkte ansluta mig till tråden första försöket med första barnet för oss, jag 25 år och mannen 27 år. Gjorde ägglossningstest som visade positivt 22/12, BIM 5/1. Håller tummarna för oss alla!
Hade också positivt den 22e, även den 21e så antar att ägget släppte idag då :)
Myste 22e och 23e, hoppas inte vi missade ÄL denna omgång :) spännande väntan nu för oss alla, kul med fler som fått positivt på ÄL-testen samtidigt som en annan!
Då våran donator inte kan nån dag framöver körde vi insemination idag, 2dagar till äl. Har inte förstora förhoppningar, men chansen finns ju iallafall..
Då våran donator inte kan nån dag framöver körde vi insemination idag, 2dagar till äl. Har inte förstora förhoppningar, men chansen finns ju iallafall..