• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • tvåsmåunderverk
    niiskuneiti skrev 2016-12-23 14:16:59 följande:

Äl 21 o 22.12. Myste bägge dagarna och någon dag där innan. Minns inte riktigt. Nu är det bara att vänta :)

Håller tummarna för er! :)
  • Firago

Hej, tänkte ansluta mig till tråden Glad första försöket med första barnet för oss, jag 25 år och mannen 27 år. Gjorde ägglossningstest som visade positivt 22/12, BIM 5/1. Håller tummarna för oss alla!

• tvåsmåunderverk
    Firago skrev 2016-12-23 16:47:06 följande:

Hej, tänkte ansluta mig till tråden Glad första försöket med första barnet för oss, jag 25 år och mannen 27 år. Gjorde ägglossningstest som visade positivt 22/12, BIM 5/1. Håller tummarna för oss alla!

Hej, vad roligt! :) fyller 25 i april :) tog också ägglossningstest igår som var positivt! Dock så var det på dag 10 vilket gör mig förvirrad, haha!
  • Firago
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-23 17:18:39 följande:
    Hej, vad roligt! :) fyller 25 i april :) tog också ägglossningstest igår som var positivt! Dock så var det på dag 10 vilket gör mig förvirrad, haha!
    Kör på bara! Rekommendationen är väl att man ska börja med stickorna 11 dagar efter påbörjad mens så go for it :) men kan hålla med om att det låter lite tidigt hehe
  • heel
    Firago skrev 2016-12-23 16:47:06 följande:

Hej, tänkte ansluta mig till tråden  första försöket med första barnet för oss, jag 25 år och mannen 27 år. Gjorde ägglossningstest som visade positivt 22/12, BIM 5/1. Håller tummarna för oss alla!

Hade också positivt den 22e, även den 21e så antar att ägget släppte idag då :)

Myste 22e och 23e, hoppas inte vi missade ÄL denna omgång :) spännande väntan nu för oss alla, kul med fler som fått positivt på ÄL-testen samtidigt som en annan!
  • Solan444
    heel skrev 2016-12-24 00:56:35 följande:

Hade också positivt den 22e, även den 21e så antar att ägget släppte idag då :)

Myste 22e och 23e, hoppas inte vi missade ÄL denna omgång :) spännande väntan nu för oss alla, kul med fler som fått positivt på ÄL-testen samtidigt som en annan!

Ja, blir spännande de här! Nån som varit gravid förut o minns hur de kändes efter äl. Blev ni tröttare än vanligt o så? Kanske bara är allt julstök som gjort mig trött nu
  • Petronelladahlberg

Då våran donator inte kan nån dag framöver körde vi insemination idag, 2dagar till äl. Har inte förstora förhoppningar, men chansen finns ju iallafall..

• HoppasPåEnTill
    Petronelladahlberg skrev 2016-12-25 12:29:15 följande:

Då våran donator inte kan nån dag framöver körde vi insemination idag, 2dagar till äl. Har inte förstora förhoppningar, men chansen finns ju iallafall..

Lite beroende på hur just kroppen funkar så är 2 dagar innan kanon.

Jag har kikat på att ha en backup-donator om inte min vanliga kan. Det finns ett par som skulle kunna funka.

Lycka till!
  • Petronelladahlberg
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-25 13:08:28 följande:
    Lite beroende på hur just kroppen funkar så är 2 dagar innan kanon.

Jag har kikat på att ha en backup-donator om inte min vanliga kan. Det finns ett par som skulle kunna funka.

Lycka till!
    Förra försöket funkade och var även första, men fick missfall.
    Ditt svar gjorde gav mig mer förhoppningar! Bara hålla tummarna :D
  • HoppasPåEnTill
    Petronelladahlberg skrev 2016-12-25 18:59:30 följande:
    Förra försöket funkade och var även första, men fick missfall.
    Ditt svar gjorde gav mig mer förhoppningar! Bara hålla tummarna :D
    Håller tummarna!
Svar på tråden BIM 1-15 januari