• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • Tosson

Borde ha ÄL i dagarna, men undrar lite hur ofta det är bra att mysa på? ;) Så ofta vi har lust, vilket brukar vara ofta - typ varje dag - runt ÄL, eller om vi ska hålla oss och bara köra varannan? Testar inte så det är ju lite svårt att veta exakt vilken dag ägget tänker släppa. Enligt app ska det vara runt 28, men jag tror mer på 26.12...

• The__Rose

Jag tänkte ju ta ett gravtest på lördag, 2 dagar innan beräknad BIM. Tror ni att jag kan ta ett vanligt test eller är det bättre att jag köper ett clearblue early test?

• sweetcandy

Varit lite frånvarande över julen här.. hur går de för er?

Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!

• The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-26 20:36:07 följande:

Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!

Åh vad tråkigt att du inte haft äl än :( hoppas den kommer snart!

Jag vet knappt vad jag ska känns, är trött och får typ mensvärk då och då. Men det är det!

Förhoppningen finns där samtidigt som jag är så rädd att det inte visar något, längtar så efter barn :(
  • sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-26 21:37:25 följande:
    Åh vad tråkigt att du inte haft äl än :( hoppas den kommer snart!

Jag vet knappt vad jag ska känns, är trött och får typ mensvärk då och då. Men det är det!

Förhoppningen finns där samtidigt som jag är så rädd att det inte visar något, längtar så efter barn :(
    Ja hoppas! Så frustrerande när det inte händer något!

Åh hoppas de kan va ett tecken då :)
    Jag kollade i den här "den här dagen" på fb, att för 4 år sedan gjorde jag en statusuppdatering om att jag va så trött och nån fråga om jag va gravid, men de trodde jag inte då! Men de va jag :D

Hoppas verkligen du får ett plus snart <3
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-26 22:26:14 följande:
    Ja hoppas! Så frustrerande när det inte händer något!

Åh hoppas de kan va ett tecken då :)
    Jag kollade i den här "den här dagen" på fb, att för 4 år sedan gjorde jag en statusuppdatering om att jag va så trött och nån fråga om jag va gravid, men de trodde jag inte då! Men de va jag :D

Hoppas verkligen du får ett plus snart <3
    Ja förstår det! :(

Jag har turen som haft regelbunden mens dom senaste månaderna så hoppas det fortsätter så ifall det inte blir något plus den här gången!

<3
  • Mamma91a
    sweetcandy skrev 2016-12-26 20:36:07 följande:

Jag har oxå varit frånvarande. Med En 1åring och heltidsjobb så är det svårt att hänga med hela tiden.

Jag väntar på. BIM jag hoppas att den inte kommer men har en känsla av att det inte tar sig nu heller. Har som mollande värk som innan Mensen kommer.
    Hoppas att det kanske tagit sig ändå och att testen visar fel. Håller tummarna för dig
  • HoppasPåEnTill

Ca 5 dagar efter ÄL och jag har småont i nedre magen av och till. Hoppas såklart att det kan vara ägget som fäster men det känner man kanske inte? Och jag vet inte om det händer redan i så fall.

• Firago
    The__Rose skrev 2016-12-26 19:28:06 följande:

Jag tänkte ju ta ett gravtest på lördag, 2 dagar innan beräknad BIM. Tror ni att jag kan ta ett vanligt test eller är det bättre att jag köper ett clearblue early test?

Tror inte du behöver ta ett clearblue early test, räcker med ett vanligt clearblue test som du kan använda 4 dagar innan BIM :)
  • Solan444

Här gör sig tröttheten påmint, väldig svullen i magen, o luktsinnet är utmärkt.... Nån som fått bättre luktsinne när ni varit gravid? Tänkte testa på nyårsafton, då är det bim - 5

Svar på tråden BIM 1-15 januari