BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Borde ha ÄL i dagarna, men undrar lite hur ofta det är bra att mysa på? ;) Så ofta vi har lust, vilket brukar vara ofta - typ varje dag - runt ÄL, eller om vi ska hålla oss och bara köra varannan? Testar inte så det är ju lite svårt att veta exakt vilken dag ägget tänker släppa. Enligt app ska det vara runt 28, men jag tror mer på 26.12...
Jag tänkte ju ta ett gravtest på lördag, 2 dagar innan beräknad BIM. Tror ni att jag kan ta ett vanligt test eller är det bättre att jag köper ett clearblue early test?
Varit lite frånvarande över julen här.. hur går de för er?
Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!
Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!
Ca 5 dagar efter ÄL och jag har småont i nedre magen av och till. Hoppas såklart att det kan vara ägget som fäster men det känner man kanske inte? Och jag vet inte om det händer redan i så fall.
Jag tänkte ju ta ett gravtest på lördag, 2 dagar innan beräknad BIM. Tror ni att jag kan ta ett vanligt test eller är det bättre att jag köper ett clearblue early test?
Här gör sig tröttheten påmint, väldig svullen i magen, o luktsinnet är utmärkt.... Nån som fått bättre luktsinne när ni varit gravid? Tänkte testa på nyårsafton, då är det bim - 5