BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Igår morgon/förmiddag fick jag en glad gubbe på äl-testet så på eftermiddagen var vi i Danmark och inseminerades. Nu är det bara hoppas att ägget släpper som det ska och att allt träffar rätt! Jag testade med äl-test idag också och det var fortfarande positivt, hoppas att det blir negativt under morgondagen så att ägget inte släpper för sent eftersom upptinade spermier inte lever lika länge som färska. Den här gången fick vi ingen testdag av dem men jag har bim den 11/1 så jag tänker att jag väntar ut mensen till den 13/1 och testar då om den inte har kommit. Tredje gången gillt hoppas vi!
Här har vi haft tydliga ÄL-känningar med hala flytningar, molvärk och ökat sug sen två dagar, beräknad ÄL enligt app idag :) Lyckats få till det både i förrgår och igår trots en lite krasslig make, och jag hoppas han orkar även ikväll O:)
Sen är det 2 veckors lååång väntan då... BIM 11.1.
Vad tror ni om dessa? Har ingen riktigt koll när bim är.. har pco .
Woop woop! Dag 25!!! :)) bara hålla tummarna nu!! Då borde jag ha BIM runt den 11:e istället för den 1:a! <3
Vad tror ni om dessa? Har ingen riktigt koll när bim är.. har pco .
Någon mer en jag som testar på nyårsafton ?:)