• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • Solan444
    AlexSthlm skrev 2016-12-28 09:06:52 följande:

Igår morgon/förmiddag fick jag en glad gubbe på äl-testet så på eftermiddagen var vi i Danmark och inseminerades. Nu är det bara hoppas att ägget släpper som det ska och att allt träffar rätt! Jag testade med äl-test idag också och det var fortfarande positivt, hoppas att det blir negativt under morgondagen så att ägget inte släpper för sent eftersom upptinade spermier inte lever lika länge som färska. Den här gången fick vi ingen testdag av dem men jag har bim den 11/1 så jag tänker att jag väntar ut mensen till den 13/1 och testar då om den inte har kommit. Tredje gången gillt hoppas vi!

Stort lycka till idag!!
  • Solan444

Så såg det ut, tycker de e lite fränt hur de fungerar med äl test, första ggn jag provade
  • Tosson

Här har vi haft tydliga ÄL-känningar med hala flytningar, molvärk och ökat sug sen två dagar, beräknad ÄL enligt app idag :) Lyckats få till det både i förrgår och igår trots en lite krasslig make, och jag hoppas han orkar även ikväll O:) 
    Sen är det 2 veckors lååång väntan då... BIM 11.1.

• Vetare

Vad tror ni om dessa? Har ingen riktigt koll när bim är.. har pco .

• sweetcandy

Woop woop! Dag 25!!! :)) bara hålla tummarna nu!! Då borde jag ha BIM runt den 11:e istället för den 1:a! <3

• anli00
    Vetare skrev 2016-12-28 11:34:29 följande:

Vad tror ni om dessa? Har ingen riktigt koll när bim är.. har pco .

Väldigt svårt o säga, skulle nog vänta ett par dgr till!
  • HoppasPåEnTill
    Mamma91a skrev 2016-12-28 15:09:36 följande:

Någon mer en jag som testar på nyårsafton ?:)

Jag ska försöka vänta men vet inte hur länge jag klarar. Har BIM 4/1 ungefär.
  • sweetcandy
    Mamma91a skrev 2016-12-28 15:09:36 följande:

Någon mer en jag som testar på nyårsafton ?:)

Jag hade tänkt göra de då jag skulle haft bim 1/1. Men nu vart äl försenad! Så kommer va alldeles för tidigt, men jag hade velat då jag plussade vid nyår 2012 med äldsta sonen :)
  • Mamma91a
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-28 17:22:34 följande:
    Jag ska försöka vänta men vet inte hur länge jag klarar. Har BIM 4/1 ungefär.
    Det är så svårt att vänta tycker jag. Men man får väll tänka att några extra dagar är isllafall inte som en hel graviditet
Svar på tråden BIM 1-15 januari