• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • 24årigtjejredoattblimamma
    Isneshaav skrev 2016-12-17 12:31:11 följande:
    Absolut. Vi åker till Lindvallen över jul. Tror jag ska åka dit utan att ta med ett gravtest. Lika bra ???? annars kommer jag inte kunna hålla mig
    haha åhvad spännande ! :D
  • Virvlande89
    Lillafisfia skrev 2016-12-19 08:04:19 följande:

Ja vårt förra försöka var efter mensen som kom direkt efter avslut med P-piller , nu är precis den första "riktiga! mensen slut. Den kom på beräknat datum, skönt att det verkar ha kommit igång bra efter P-piller! 

Skönt som sagt att veta att det funkar som det ska. :) ska ta ett ältest när jag kommer hem idag så får vi se hur det är på den fronten.
  • The__Rose

Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????

• sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-19 19:25:48 följande:

Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????

Gör de :) när jag plussa med min äldste son hade jag bim runt den 1/1 -13, jag plussade dagen innan nyår som va vår första bröllopsdag! :))
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-19 08:47:49 följande:

Dag 5 med blinkade clearblue 4-dagars. De andra testen är negativa. Förstår ingenting

Vad skumt att det bara är en blinkande :/ och att de andra är neg.

Maila till CB, borde ju va fel på testerna då?
    ♥ James&Oliver ♥
  • The__Rose
    sweetcandy skrev 2016-12-19 20:14:13 följande:
    Gör de :) när jag plussa med min äldste son hade jag bim runt den 1/1 -13, jag plussade dagen innan nyår som va vår första bröllopsdag! :))
    ? James&Oliver ?
    Den här eviga väntan bara! Är dock vårt första riktiga försök. Slutade med mini-piller i september och har nu kommit igång med regelbunden mens! Har dock en sån otrolig längtan efter barn (förstår att vi alla har det) så kan knappt tänka på något annat än när jag ska få ta testet.
    Försöker och hitta tecken, vaknar och tänker, är jag inte lite illamående, är inte brösten väldigt ömma?! Rätt jobbigt! :/
  • HoppasPåEnTill

Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.

Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.

• sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-19 21:02:16 följande:

Den här eviga väntan bara! Är dock vårt första riktiga försök. Slutade med mini-piller i september och har nu kommit igång med regelbunden mens! Har dock en sån otrolig längtan efter barn (förstår att vi alla har det) så kan knappt tänka på något annat än när jag ska få ta testet.

Försöker och hitta tecken, vaknar och tänker, är jag inte lite illamående, är inte brösten väldigt ömma?! Rätt jobbigt! :/

Åh ja längtan är ju enorm oavsett hur länge man försökt! Man blir lätt lite besatt av tanken, haha!

O de spelar ingen roll om man vet att de kan ta tid, man längtar och hoppas lika mycket ändå <3

Men äldsta tig det 2 år med yngsta tog det 1 år, och senaste graviditeten (som sluta i mf en vecka senare dock) tog det på 2: försöket, så det kan verkligen gå lite hur som helst!

Känner igen de där med att leta tecken! Alla mina grav har jag inte haft några tecken alls, men ändå går ja där och letar, hel tokigt haha
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-20 07:45:14 följande:

Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.

Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.

Woho, heja heja! Hoppas donatorn kan då :)
    ♥ James&Oliver ♥
Svar på tråden BIM 1-15 januari