BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Kanske en liten ökning idag?
Hoppas hoppas hoppas hoppas hooooooppas!!!
Ja vårt förra försöka var efter mensen som kom direkt efter avslut med P-piller , nu är precis den första "riktiga! mensen slut. Den kom på beräknat datum, skönt att det verkar ha kommit igång bra efter P-piller!
Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????
Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????
Dag 5 med blinkade clearblue 4-dagars. De andra testen är negativa. Förstår ingenting
Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.
Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.
Den här eviga väntan bara! Är dock vårt första riktiga försök. Slutade med mini-piller i september och har nu kommit igång med regelbunden mens! Har dock en sån otrolig längtan efter barn (förstår att vi alla har det) så kan knappt tänka på något annat än när jag ska få ta testet.
Försöker och hitta tecken, vaknar och tänker, är jag inte lite illamående, är inte brösten väldigt ömma?! Rätt jobbigt! :/
Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.
Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.