BIM 1-15 januari
Jag hänger gärna med! Fick min mens idag, och ska ta Letrozol till den, så borde ha BIM runt den 1/1-17! :)
Jag hänger gärna med! Fick min mens idag, och ska ta Letrozol till den, så borde ha BIM runt den 1/1-17! :)
Ja jätte skoj :)
Hur många försök är ni inne på? Och vilket barn i ordningen? <3
Det är försök 4 tror jag de blir! Jag vart gravid i oktober, men fick missfall i v6+4.
Jag har två pojkar sen innan. Stora sonen blev 3år i sep, och yngsta skulle blivit 1år i oktober.
Är bärare på genetisk blodsjukdom (FHL) så kommer göra moderkaksprov i v11 när/om jag blir gravid <3
Tog första Letrozol tabletten nu :) Hoppas dom ska ge effekt även denna gång!
Har blivit gravid 2ggr på dom innan! Med min ängel och med mf!
Hur går det för er?
Här börjar mensen ta slut!! Och i morgon tar jag sista Letrozol tabletten! :)
Sen börjar testandet, det eviga testandet igen!! ÄL tester och efter de gravtester!
Kör ni med ÄL tester? Eller har ni annan metod för att stämma av ÄL? :)
Hej alla! Kan jag va med här? Andra försöket med barn nr 2. Fick min mens igår så har bim någonstans runt den 7/1. Tänkte prova med äl tester denna gång. Har ni några ni rekommenderar?
Jag blir lite fundersam vad som pågår med min kropp. Över ett år sedan slutade jag med hormoner och vi började använda natural cycles (som preventiv, har nu först första försöker att få barn bakom). Jag har hela tiden haft väldigt jämna cykler, ägglossning på dag 17 eller 18 och mens 14 dagar senare. För första gången kom mensen senare än normalt för två veckor sedan, väldigt sparsamt och två dagar kortare än normalt. Endast två dagar sent dock. Ikväll började jag känna äl-molvärk och tog ett test. Inte långt ifrån positivt om man kan säga så. Och det är bara dag elva. Får vänta och se, kanske kroppen spelar mig ett spratt. :)
Lite starkare var det men jag skulle ändå inte säga positivt. Nytt test ikväll! :D hur går det för dig, när är beräknad äl? :)