Inlägg från: sweetcandy |Visa alla inlägg
  • sweetcandy

BIM 1-15 januari

Hur långt innan BIM börjar ni testa er? :)

Är så otålig! Vill börja idag, men det är en vecka kvar till BIM! Ska försöka hålla mig till måndag!!

♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 13:56:20 följande:

Jag är testoman så har redan börjat testa. Haha...

Är bara på äl+7/bim-7... men hoppas få se hur strecket växer fram.

Hoppas :) känner mig så rädd för att testa denna gång! Som om det är en "dålig" sak och det kommer resultera i att jag inte är gravid för de, som om det skulle ha med saken att göra haha
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    Solan444 skrev 2017-01-04 14:31:21 följande:

Testade på bim - 7 och bim - 5 visade inget, o nu bim-1 visar det! Stort lycka till!!

Tack! Med vår yngsta plussa jag 4 dagar innan BIM, hoppas på samma denna gång! <3
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 19:57:35 följande:

Tack!

Här kommer mitt test för dagen. Bim -7 så får nog ha tålamod och vänta lite till. Haha...

Tålamod är en svår grej!! Haha
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    niiskuneiti skrev 2017-01-04 20:22:21 följande:

Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!

Spännande! Släng upp en bild :D
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy

Åh grattis till alla plus <3

Jag provade testa idag med, men de va blankt, är dock väldigt tidigt, har BIM på typ onsdag, så nu får jag allt hålla mig till söndag åtminstone!!

♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    Virvlande89 skrev 2017-01-06 12:29:58 följande:

Förresten, hur berättar ni för er partner att ni fått ett plus? Jag har en plan! Antagligen kommer den inte gå i lås för jag kommer skrika av glädje och avslöja mig!

Första gången så stod vi båda och analysera testet, haha! Dagen efter tig jag ett digitalt och när jag kom ut från badrummet prata han i telefon men jag hade ett leende från öra till öra, så han fattade!

Andra gången kommer jag knappt ihåg hehe, men jag sa nog bara att jag skulle testa och sen när det va klart sa jag att du ska bli tvåbarnspappa <3

Tredje gången sa jag "jag tror jag är gravid" men sen försvann strecket, och jag fick en blödning. Men den försvan efter 2 dagar, då tog jag ett nytt och då var det pos igen! Då skickade jag ett mms bara! (Fick dock mf en vecka senare)

Denna gång eller ja, nästa gång jag får ett plus skulle jag vilja göra något roligare av de! :)
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy

Men Åååh!! Jag skulle ju inte testa mig förrän tidigast måndag jade jag sagt, vad gör jag än då?? Jo testar såklart! Mitt på dagen! Tokblankt såklart!!

Varför blir man så besatt av att testa sig?? :)

♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    BaraStina skrev 2017-01-07 22:54:53 följande:

Får man hoppa in i tråden?? Har Bim på tisdag och är så galet nervös ????

Fick ett mf i november (som var första "försöket") som tog lite hårdare på mig än jag trodde..

Men vet att vi prickat äl denna månaden iaf, så får hoppas att det fäste denna gång. Har haft ont i brösten av och till vilket jag inte brukar ha och igår fick jag som väldigt lätt mensvärk på kvällen/natten och lite på dagen idag. Har även fått lite rosa på papperet vid toalettbesök en gång idag? Aldrig varit med om tidigare. Men är iaf på äl+9 och bim - 3 då. Tog ett test idag dock för att jag inte kunde hålla mig (ej morgon urin) som var negativt såklart... Men ändå! ??

Blev långt inlägg nu.. Haha. Men grattis alla som plussat hittills!!

Kanske en niddblödning!! :) Håller tummarna!
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy

Nä, tokblankt och två dagar till BIM.. jag tror det är kört! 1 gång kvar att föröka nu då :(

♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    mammaochlillav skrev 2017-01-09 09:46:27 följande:

Nu har jag fått små blödningar lite då och då. Ibland med en dag emellan. Är på bim+2 idag. Jag har inga gravtest hemma men hade äl-test. Och då jag hört att ÄL-test kunnat visa positivt vid grav så var jag tvungen att testa och jag tycker det visar rätt positivt. Vad tycker ni? Tog alltså ÄL-test VID ÄL och jag brukar ha regelbundna cyklar så har ej ägglossning.

Vet att man kanske inte "bör" göra detta och jag ska be sambon köpa hem ett gravtest efter jobbet. Men undrar lite vad ni tror? Någon som testat positivt med ÄL-test vid grav?

Japp! När jag vänta yngsta hitta jag ett äl test i badrummet, och av ren nyfikenhet så provade jag ta de, då jag också hört att det kunde vara pos vid graviditet!

Så jag säger Grattis :D <3
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    mammaochlillav skrev 2017-01-09 13:09:33 följande:

Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!

Grattis <3
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    Mamma91a skrev 2017-01-10 15:55:05 följande:

Hur går det för dig?

Ingen mens och inget pos test :/ BIM idag!!

Blir galen! Vill bara veta!
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-10 16:39:08 följande:

Meeeen. Så stönigt. Tänkte på dig förut och kom på att jag glömt kolla om du skrivit idag.

Fortsätter hålla tummarna.

Tack gulliga <3
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy

Här är testen fortfarande neg och jag har fått en liten blödning, så mensen kommer idag!

Funderar på hur vida jag ska orka försöka en sista gång eller om jag ska avsluta här. :(

Skulle jag bli gravid nästa gång så blir det BF på min avlidne sons födelsedag räknade jag ut och jag vet inte om jag fixar de!

Men vi får se, dag 3 ska man ta Letrozolen, så jag har några dagar att fundera nu!

Så jag lämnar tråden nu! Önskar er all lycka till ni som fortfarande väntar på era plus! Kämpa på!

Kram på er!

♥ James&Oliver ♥
Svar på tråden BIM 1-15 januari