• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-08 13:51:01 följande:
    Kommer det något annat preparat istället? Jag har köpt på nätet så jag har ändå det som heter clomid.
    Min vän som åt Pergo fick Letrozol utskrivet istället.
  • HoppasPåEnTill
    sweetcandy skrev 2016-12-09 23:00:44 följande:
    Min vän som åt Pergo fick Letrozol utskrivet istället.
    Tack! Ska se om jag kan hitta varför de tagit bort dem. 
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-10 12:05:44 följande:
    Tack! Ska se om jag kan hitta varför de tagit bort dem. 
    Gör så :)
    Jag hörde något om att det fanns en 10% risk för något, kommer dock inte ihåg vad, och la det tyvärr inte på minnet eftersom jag själv inte äter Pergo utan har bara kört på Letrozolen! :)
  • sweetcandy

Hur går det för er?

Här börjar mensen ta slut!! Och i morgon tar jag sista Letrozol tabletten! :)

Sen börjar testandet, det eviga testandet igen!! ÄL tester och efter de gravtester!

Kör ni med ÄL tester? Eller har ni annan metod för att stämma av ÄL? :)

• Luttanlej

Hej alla! Kan jag va med här? Andra försöket med barn nr 2. Fick min mens igår så har bim någonstans runt den 7/1. Tänkte prova med äl tester denna gång. Har ni några ni rekommenderar?

• sweetcandy
    Luttanlej skrev 2016-12-10 23:21:30 följande:

Hej alla! Kan jag va med här? Andra försöket med barn nr 2. Fick min mens igår så har bim någonstans runt den 7/1. Tänkte prova med äl tester denna gång. Har ni några ni rekommenderar?

Testlagrets tycker jag är bra!

Jag kan ha ganska lång cykel om jag inte äter Letrozol, då har jag kört med testlagret och sen när jag sett ökning så har jag gått över till digitala CB :)
  • Luttanlej
    sweetcandy skrev 2016-12-10 23:42:18 följande:
    Testlagrets tycker jag är bra!

Jag kan ha ganska lång cykel om jag inte äter Letrozol, då har jag kört med testlagret och sen när jag sett ökning så har jag gått över till digitala CB :)
    Tack för svaret!
  • Tosson

Idag kom mensen som väntat, beräknad ÄL enligt app 28.12 och BIM 11.1. Kommer inte testa för ÄL så här första försöken i alla fall, utan vi tar det mer som det kommer. :)

• 24årigtjejredoattblimamma
    Tosson skrev 2016-12-11 11:54:07 följande:

Idag kom mensen som väntat, beräknad ÄL enligt app 28.12 och BIM 11.1. Kommer inte testa för ÄL så här första försöken i alla fall, utan vi tar det mer som det kommer. :)

Tråkigt men vi hoppas på nästa gång! Kram ????

Jag har ÄL runt julafton så jag hoppas på ett liten julklapp då. =)
  • niiskuneiti

Här tog mensen slut ett par dagar sedan. Jag brukar ha ägglossning kring dag 17-18 så jag får vänta ett tag till. Ska kring nästa helg börja med äl-tester för att följa med :)

Svar på tråden BIM 1-15 januari