BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Hur går det för er?
Här börjar mensen ta slut!! Och i morgon tar jag sista Letrozol tabletten! :)
Sen börjar testandet, det eviga testandet igen!! ÄL tester och efter de gravtester!
Kör ni med ÄL tester? Eller har ni annan metod för att stämma av ÄL? :)
Hej alla! Kan jag va med här? Andra försöket med barn nr 2. Fick min mens igår så har bim någonstans runt den 7/1. Tänkte prova med äl tester denna gång. Har ni några ni rekommenderar?
Hej alla! Kan jag va med här? Andra försöket med barn nr 2. Fick min mens igår så har bim någonstans runt den 7/1. Tänkte prova med äl tester denna gång. Har ni några ni rekommenderar?
Idag kom mensen som väntat, beräknad ÄL enligt app 28.12 och BIM 11.1. Kommer inte testa för ÄL så här första försöken i alla fall, utan vi tar det mer som det kommer. :)
Idag kom mensen som väntat, beräknad ÄL enligt app 28.12 och BIM 11.1. Kommer inte testa för ÄL så här första försöken i alla fall, utan vi tar det mer som det kommer. :)
Här tog mensen slut ett par dagar sedan. Jag brukar ha ägglossning kring dag 17-18 så jag får vänta ett tag till. Ska kring nästa helg börja med äl-tester för att följa med :)