Inlägg från: tvåsmåunderverk |Visa alla inlägg
  • tvåsmåunderverk

BIM 1-15 januari

Hej!

Får man haka på? Här ska vi göra första försöket på barn nr 4! BIM 9 januari, så äl kring jul hoppas jag!

• tvåsmåunderverk
    sweetcandy skrev 2016-12-20 16:39:57 följande:
    Ja de va lite drygt!! Men de va bara i v6 så man va ledsen typ en dag sen va de bra igen! :)

Jag skulle ha bim den 1/1, men äl verkar va sen. Hoppas den kommer snart! Skulle haft äl i söndags typ!

Haha ja man blir galen på sig själv! Att de ska va så svårt att slappna av!!

Min äldsta är 3 och yngsta skulle vara 1 nu, men han somna in när han va 4,5 månad, nu i februari i år :( föddes med blodsjukdomen FHL
    Beklagar sorgen! :(
  • tvåsmåunderverk
    Solan444 skrev 2016-12-23 02:30:41 följande:
    Hejj, hur gamla är dina 3 barn?
    Kul med en till som jobbar på fjärde barnet! :) mina två stora är 3 år och min minsta fyller 1 år nu i januari! :) dina då? Fick positivt på ältestet igår så vi lär ligga lika i cykeln du och jag!
  • tvåsmåunderverk
    Solan444 skrev 2016-12-23 13:07:26 följande:
    Ja precis, kul ju om vi får positivt samma datum

Mina e 10-8- o 2 i Jan. Har två sen tidigare förhållande, så vore kul för minstingen o få ett mindre syskon o bråka med haha! Hur ofta myser ni nu runt äl? De känns lite som nåt molar o har sig där inne nu, får hoppas på lite roliga symptom snart!
    Ja, det vore ju roligt för den minsta! :)
    Vi hade sex dag 8, dag 10 och dag 11. Sen brukar vi ha sex typ varannan dag i övrigt så lär nog flyta på som vanligt! :)
  • tvåsmåunderverk
    niiskuneiti skrev 2016-12-23 14:16:59 följande:

Äl 21 o 22.12. Myste bägge dagarna och någon dag där innan. Minns inte riktigt. Nu är det bara att vänta :)

Håller tummarna för er! :)
  • tvåsmåunderverk
    Firago skrev 2016-12-23 16:47:06 följande:

Hej, tänkte ansluta mig till tråden Glad första försöket med första barnet för oss, jag 25 år och mannen 27 år. Gjorde ägglossningstest som visade positivt 22/12, BIM 5/1. Håller tummarna för oss alla!

Hej, vad roligt! :) fyller 25 i april :) tog också ägglossningstest igår som var positivt! Dock så var det på dag 10 vilket gör mig förvirrad, haha!
Svar på tråden BIM 1-15 januari