BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Vad roligt att följas åt :)
Jag har ett barn sedan tidigare från ett tidigare förhållande, hon är 4 år. Min sambo har också en flicka sen tidigare som är 8 år. Det här blir vårt andra försök på vårt första gemensamma barn :)
Här tog mensen slut ett par dagar sedan. Jag brukar ha ägglossning kring dag 17-18 så jag får vänta ett tag till. Ska kring nästa helg börja med äl-tester för att följa med :)
Jag blir lite fundersam vad som pågår med min kropp. Över ett år sedan slutade jag med hormoner och vi började använda natural cycles (som preventiv, har nu först första försöker att få barn bakom). Jag har hela tiden haft väldigt jämna cykler, ägglossning på dag 17 eller 18 och mens 14 dagar senare. För första gången kom mensen senare än normalt för två veckor sedan, väldigt sparsamt och två dagar kortare än normalt. Endast två dagar sent dock. Ikväll började jag känna äl-molvärk och tog ett test. Inte långt ifrån positivt om man kan säga så. Och det är bara dag elva. Får vänta och se, kanske kroppen spelar mig ett spratt. :)
Vad roligt att vi är så många som följs åt här! :)
Äl 21 o 22.12. Myste bägge dagarna och någon dag där innan. Minns inte riktigt. Nu är det bara att vänta :)
Kul! Känner ni något? Jag mår precis som vanligt. Det enda jag reagerade på var att jag aldrig kände av min ägglossning, men hade ägglossning enligt cb digitala test.
BIM idag! Det har varit så mycket den senaste månaden så jag inte riktigt hunnit tänka på det hela och nu plötsligt är det den här dagen. Testade igår men negativt. Väntar kanske till imorgon innan jag testar igen, om jag klarar det. Mensvärk igår kväll men det säger mig inte mycket. Inga andra tecken på att mensen skulle börja så får vänta lite och se :)
Finns de nån mer som snusar? Så vi kan stötta varandra i att sluta?
Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!
Spännande! Släng upp en bild :D
Finns ingen bild :/
Här dök mensen upp i helgen :( GRATTIS till alla plus och jag håller tummarna för er alla som väntar på plus! :)