BIM 1-15 januari
Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????
Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????
Hur mår alla? Någon som har några känningar och börjar mer och mer misstänks att dom är gravida?
Jag känner inget alls och vet ju att det är tidigt men fasiken något litet vore ju trevligt! :/
Jag tänkte ju ta ett gravtest på lördag, 2 dagar innan beräknad BIM. Tror ni att jag kan ta ett vanligt test eller är det bättre att jag köper ett clearblue early test?
Varit lite frånvarande över julen här.. hur går de för er?
Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!
Någon mer en jag som testar på nyårsafton ?:)
Tycker att alla mina eventuella tecken på att det fanns en liten chans att jag faktiskt är gravid har försvunnit! :'(
Nu är ÄL över för denna gång! Bara den där milslånga väntan på BIM nu då!!
Funderar på att be min man gömma alla "billliga" tester, och så bara ha kvar dom lite dyrare CB tester å testa tidigast dagen innan BIM. Hahaha tror ni man lyckas hålla sig med att vänta så länge?
Testade mig idag. Visade gravid :)
Och där kom mensen :'(