Inlägg från: HoppasPåEnTill |Visa alla inlägg
  • HoppasPåEnTill

BIM 1-15 januari

Jag hoppar in här. Är på CD3 och har börjat ta Pergotime idag. Vet inte säkert när BIM blir med troligtvis i början på januari. 

• HoppasPåEnTill
    Angeleyez skrev 2016-12-06 16:56:04 följande:
    Jag tar också pergotime. Passade på idag att ta ut dom sista innan försäljningstoppet
    Ska det bli försäljningsstopp?
  • HoppasPåEnTill
    Angeleyez skrev 2016-12-07 11:30:38 följande:
    Ja Pergotime upphör i slutet av månaden :(
    Kommer det något annat preparat istället? Jag har köpt på nätet så jag har ändå det som heter clomid.
  • HoppasPåEnTill
    sweetcandy skrev 2016-12-09 23:00:44 följande:
    Min vän som åt Pergo fick Letrozol utskrivet istället.
    Tack! Ska se om jag kan hitta varför de tagit bort dem. 
  • HoppasPåEnTill

Jag är på CD9. Första cykeln med Pergotime. 
    Jag har ingen aning om när ÄL blir så jag har börjat testa. Det verkar som om min LH-stegring i vanliga fall är ganska kort, och jag vill ju inte missa den så snart kommer jag att börja testa 2 ggr om dagen. Kanske blir att BIM blir i december, men vi får se. 

• HoppasPåEnTill

Jag har BIM runt nyår. Tror jag.

I förrgår när jag testade så blinkade clearblue 4-dagar. 2-dagars var negativt. Antog att det betydde att ÄL var på G.

Både igår och idag visade det samma.

Det konstiga är att cervix var nere och öppen i förrgår. Det är den inte nu.

Någon som har någon idè?

Är det någon vits att göra ett försök idag?

• HoppasPåEnTill
    sweetcandy skrev 2016-12-17 22:36:18 följande:

Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
    Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(

Usch, så himla jobbigt. Hoppas att det händer något snart.

Jag har tagit Pergotime och har haft blinkande gubbe på clearblues 4-dagars test i 4 dagar. Alla andra är negativa. Fattar ingenting.
  • HoppasPåEnTill

Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.

Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.

• HoppasPåEnTill
    Coco123 skrev 2016-12-22 12:21:25 följande:

Ätligen fick jag hög fertilitet på fertilitetsmonitorn:) Messade precis mannen på jobbet att nu blir det till att ligga varje dag, haha!

Vad har du för monitor?
Svar på tråden BIM 1-15 januari