BIM 1-15 januari
Jag hoppar in här. Är på CD3 och har börjat ta Pergotime idag. Vet inte säkert när BIM blir med troligtvis i början på januari.
Jag hoppar in här. Är på CD3 och har börjat ta Pergotime idag. Vet inte säkert när BIM blir med troligtvis i början på januari.
Jag är på CD9. Första cykeln med Pergotime.
Jag har ingen aning om när ÄL blir så jag har börjat testa. Det verkar som om min LH-stegring i vanliga fall är ganska kort, och jag vill ju inte missa den så snart kommer jag att börja testa 2 ggr om dagen. Kanske blir att BIM blir i december, men vi får se.
Jag har BIM runt nyår. Tror jag.
I förrgår när jag testade så blinkade clearblue 4-dagar. 2-dagars var negativt. Antog att det betydde att ÄL var på G.
Både igår och idag visade det samma.
Det konstiga är att cervix var nere och öppen i förrgår. Det är den inte nu.
Någon som har någon idè?
Är det någon vits att göra ett försök idag?
Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(
Dag 5 med blinkade clearblue 4-dagars. De andra testen är negativa. Förstår ingenting
Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.
Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.
Ätligen fick jag hög fertilitet på fertilitetsmonitorn:) Messade precis mannen på jobbet att nu blir det till att ligga varje dag, haha!