Inlägg från: Lillafisfia |Visa alla inlägg
  • Lillafisfia

BIM 1-15 januari

Jag hoppar gärna in! BIM 12 januari! Andra försöket med första barnet! :D

• Lillafisfia
    Virvlande89 skrev 2016-12-19 07:08:25 följande:

Hej! BIM 8 januari här, så har också äl runt julafton. Första försöket på första barnet! Så lite pirrigt är det ju. :)

Roligt med en till som försöker med första! Jag gör andra försöket med första barnet nu! BIM 12 januari! 
  • Lillafisfia
    Virvlande89 skrev 2016-12-19 07:46:03 följande:
    Kul! För oss är det iaf första seriösa försöket nu. Slutade med ppiller för tre månader sedan ungefär, men mensen är förvånansvärt regelbunden, så det är rätt lätt att räkna ut när allt inträffar. :)
    Ja vårt förra försöka var efter mensen som kom direkt efter avslut med P-piller , nu är precis den första "riktiga! mensen slut. Den kom på beräknat datum, skönt att det verkar ha kommit igång bra efter P-piller! 
  • Lillafisfia

Är dessa ÄL-test pos?! Och hur länge ska strecket vara så starkt? Förra månaden sjönk det snabbare!?

• Lillafisfia
    MammaDee skrev 2017-01-05 07:53:53 följande:

Tjejer, är detta ett spöstreck eller positivt test?

Testade med morgonurin idag på bim -6. Det är ett "testa tidigt"-test. Jag vet att jag bör vänta några dagar och ta ett nytt test (har ett digitalt som väntar) men är tacksam om jag kan få hjälp att analysera detta.

Tack <3

Jag tycker mig absolut se ett streck!!
  • Lillafisfia

EN fråga till er som vart gravida, i 2 dagar har jag druckit helt bisarra mängder vatten, utan att ha tränat annorlunda en någon annan dag, konstant torr i munnen.. Väldigt olikt mig, kan ju vara vad som helst såklart men någon som haft något liknande?

• Lillafisfia
    Maramba skrev 2017-01-09 08:25:33 följande:

Hur många är det kvar här nu som fortfarande väntar? Själv har jag tre dagar till bim. Känner ingenting alls den här gången. Varken gravsymptom eller menskänningar. Min tanke är att vänta till torsdag med att testa. Tempen är hög än så länge, dock inte mina förhoppningar.

Aspargus skrev 2017-01-09 08:33:08 följande:
    Jag har bim på fredag eller lördag troligtvis. Försöker vänta med test till lördag men kanske blir fredag. Känner inte heller något märkbart men har lite hugg i magen som jag inte känner igen riktigt. Kan dock vara något jag bara inte tänkt på innan.

Hoppas du får ett plus på torsdag!
    BIM på torsdag här!

• Lillafisfia
    mammaochlillav skrev 2017-01-09 13:09:33 följande:

Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!

Grattis!! Väntar tills man själv får plusset!!
  • Lillafisfia
    Aspargus skrev 2017-01-09 14:35:33 följande:
    Väntar du med att testa eller har du testat än? :)
    BIM på torsdag så jag försöker hålla mig lite till innan jag testar!
  • Lillafisfia

Okej, BIM -1 idag, neg på test. Vilket jag väntade mig då jag inte känt några symptom utan möjligtvis lite ömma bröst. Undrar dock om någon annan fått neg på BIM-1 och sedan plussat? Ska tilläggas attjag inte riktigt vet när ÄL var, fick ont och starkt plus på ÄL-test efter det att appen sa att det var så vem fasen vet. Jag är förvirrad men tänker att det spelar ingen roll, det som sker, sker! 

Svar på tråden BIM 1-15 januari