BIM 1-15 januari
Jag hoppar gärna in! BIM 12 januari! Andra försöket med första barnet! :D
Jag hoppar gärna in! BIM 12 januari! Andra försöket med första barnet! :D
Hej! BIM 8 januari här, så har också äl runt julafton. Första försöket på första barnet! Så lite pirrigt är det ju. :)
Är dessa ÄL-test pos?! Och hur länge ska strecket vara så starkt? Förra månaden sjönk det snabbare!?
Tjejer, är detta ett spöstreck eller positivt test?
Testade med morgonurin idag på bim -6. Det är ett "testa tidigt"-test. Jag vet att jag bör vänta några dagar och ta ett nytt test (har ett digitalt som väntar) men är tacksam om jag kan få hjälp att analysera detta.
Tack <3
EN fråga till er som vart gravida, i 2 dagar har jag druckit helt bisarra mängder vatten, utan att ha tränat annorlunda en någon annan dag, konstant torr i munnen.. Väldigt olikt mig, kan ju vara vad som helst såklart men någon som haft något liknande?
Hur många är det kvar här nu som fortfarande väntar? Själv har jag tre dagar till bim. Känner ingenting alls den här gången. Varken gravsymptom eller menskänningar. Min tanke är att vänta till torsdag med att testa. Tempen är hög än så länge, dock inte mina förhoppningar.
Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!
Okej, BIM -1 idag, neg på test. Vilket jag väntade mig då jag inte känt några symptom utan möjligtvis lite ömma bröst. Undrar dock om någon annan fått neg på BIM-1 och sedan plussat? Ska tilläggas attjag inte riktigt vet när ÄL var, fick ont och starkt plus på ÄL-test efter det att appen sa att det var så vem fasen vet. Jag är förvirrad men tänker att det spelar ingen roll, det som sker, sker!