BIM 1-15 januari
Hej! BIM 8 januari här, så har också äl runt julafton. Första försöket på första barnet! Så lite pirrigt är det ju. :)
Hej! BIM 8 januari här, så har också äl runt julafton. Första försöket på första barnet! Så lite pirrigt är det ju. :)
Roligt med en till som försöker med första! Jag gör andra försöket med första barnet nu! BIM 12 januari!
Ja vårt förra försöka var efter mensen som kom direkt efter avslut med P-piller , nu är precis den första "riktiga! mensen slut. Den kom på beräknat datum, skönt att det verkar ha kommit igång bra efter P-piller!
Har äl nu och har försökt en gång idag. Det gick tyvärr inte så bra :P men skam den som ger sig! Får se om lusten kryper sig på ikväll igen.
Jahopp. 3 dagar till bim och båda har varit jättesjuka under min äl. :P vi lyckades få till ett samlag, men han kunde inte komma, så det blir nog inget denna gång. Något jag lagt märke till är att jag har haft ömma bröst i en hel vecka nu, vilket är ovanligt (och jobbigt som fan), men det kan ju vara en massa andra orsaker till det.
GRATTIS till alla som plussat! Jättekul att se! :) jag får hoppas på nästa.
Förresten, hur berättar ni för er partner att ni fått ett plus? Jag har en plan! Antagligen kommer den inte gå i lås för jag kommer skrika av glädje och avslöja mig!