ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Gör ET ont? Börjar bli lite nervös här för allt!
Tack för pepp tjejer,
Känns lite bättrefaktiskt. Och jag tror nog lite som du, att man måste må bra själv och tro på att det ska lyckas.
Vi alla gör nog så gott vi kan, nu håller vi tummarna !!!!
Jag också tyvärr... fattar inte helt varför men så är det nog.
Tänker att det kanske är svårare för att det är ett universitetssjukhus? Vet dock inte hur de andra universitetssjukhusen i Sverige jobbar.
ÄNTLIGEN! Nu har vi fått tid - den 15 mars!
Börjar kännas på riktigt nu.
Men en undran..
Vad har vi att vänta?
Vad jag förstår ska man börja med någon medicin när man får mensen?
Min mens är beräknad till 1-2dagar efter det besöket. Tror ni att man får köra igång då eller måsta vänta tills nästa mens, alltså i april?
/tacksam & förväntansfull! <3
Men en undran..
Vad har vi att vänta?
Min mens är beräknad till 1-2dagar efter det besöket. Tror ni att man får köra igång då eller måsta vänta tills nästa mens, alltså i april?
Har ni gjort en utredning tidigare? I så fall finns ju viss chans att få köra igång direkt. Men om de behöver ta kompletterande prover eller göra en utredning så blir det nog först 1-2 cykler senare. Så det beror ju på vad man har för bakgrund.
Jag har med första möte då fast 14/3. Men vi är klara med utredning på annan klinik, men kan ändå hända de vill komplettera med något. Men jag kommer precis vara klar med min mens när vi kommer dit och invänta ÄL runt 22/3, så vi hoppas få köra igång början april
Har ni gjort en utredning tidigare? I så fall finns ju viss chans att få köra igång direkt. Men om de behöver ta kompletterande prover eller göra en utredning så blir det nog först 1-2 cykler senare. Så det beror ju på vad man har för bakgrund.
Jag har med första möte då fast 14/3. Men vi är klara med utredning på annan klinik, men kan ändå hända de vill komplettera med något. Men jag kommer precis vara klar med min mens när vi kommer dit och invänta ÄL runt 22/3, så vi hoppas få köra igång början april
Men en undran..
Vad har vi att vänta?
Jag hoppar in här. =)
Började IVF-karusellen i oktober. Plocka ägg början av februari och satte tillbaka en 5-dagars blastocyst. Tyvärr blev det inget.
Väntar nu på info från kliniken och förhoppningsvis nytt försök nästa månad.