ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Frysförsök med 2 blastocyster idag. Nu är det bara att vänta. Igen.....
Åhh vad spännande!!
Tjoa vad spännande detta är!
Håller tummarna för er! Längtar tills jag själv är där...bara två hemmaförsök till, sen borde vi vara igång med har inte så stora förhoppningar som ni hör på våra egna chanser, men kan likaväl försöka även de två ÄL som är kvar innan vi har vår tid. Så ÄL nästa vecka igen.
Satte också in en blasto idag!! Spännande! :)
Åhh vad spännande!!
Tjoa vad spännande detta är!
Håller tummarna för er! Längtar tills jag själv är där...bara två hemmaförsök till, sen borde vi vara igång med har inte så stora förhoppningar som ni hör på våra egna chanser, men kan likaväl försöka även de två ÄL som är kvar innan vi har vår tid. Så ÄL nästa vecka igen.
Satte också in en blasto idag!! Spännande! :)
Håller alla tummar och tår för er båda att det blir plus på stickan! :)
Mabe - fick ni alltså två insatta?Hoppet är det sista som lämnar en. :) Hoppas åt er också!
Tack! Ja det är verkligen det sista som lämnar en..men det är väldigt lågt just nu, men blir skönt med en ny plan och ett annat sätt att försöka nå målet!
När har ni testdag Mabe och Cfmilla?
Håller fortfarande tummarna här för att äggen fäst och växer. ?
Helt galet, plussade igår på Rd 4 med blasto! :)
Haft sjukt mycket mensvärk och tror hela tiden att jag ska få mens. men jag tar det lite chill och väntar tills bim på ons/Tors iaf. Innan jag kan känna någon glädje. Så rädd att det ska släppa!
Helt galet, plussade igår på Rd 4 med blasto! :)
Haft sjukt mycket mensvärk och tror hela tiden att jag ska få mens. men jag tar det lite chill och väntar tills bim på ons/Tors iaf. Innan jag kan känna någon glädje. Så rädd att det ska släppa!
Verkar som att alla mina emojis blir frågetecken.. :/ skulle ju vara en solros i det senaste!