ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Har väntat en månad och ringde Huddinge idag och de har fortfarande inte ens godkänt den. De stressar mig. Hur lång tid brukar detta ta . Ska man bli orolig? Kan man åberopa fast remissen inte är godkänd?
Väntar.... :/
Nu är jag ruvare! Gjort ET idag! Av 14 ägg blev 7 befruktade. Ett ligger och skvalpar i mig nu och de andra 6 ska odlas vidare för att se om de håller för nedfrysning. Testdag om drygt två veckor...
Har väntat en månad och ringde Huddinge idag och de har fortfarande inte ens godkänt den. De stressar mig. Hur lång tid brukar detta ta . Ska man bli orolig? Kan man åberopa fast remissen inte är godkänd?
Jag åberopade fast remissen inte var inne och godkänd. Men verkar vara lite annat läge just nu också jämfört med innan årsskiftet av någon anledning. Men prova!
Alltså vad säger man ? Jag är bättre än alla andra sätt mig i kön tidigare.... Jag vill ju lika mycket som alla andra liksom :)
Hur ligger du till? När blev din utredning klar ? Har du fått tid?
Torsdag är det dags för äp! Så nervöst!!! Hur var det för er??
Alltså vad säger man . Jag är bättre än alla andra sätt mig i kön tidigare. Jag vill ju lika mycket som alla andra liksom :)
Hur ligger du till? När blev din utredning klar ? Har du fått tid?
Torsdag är det dags för äp! Så nervöst!!! Hur var det för er??