ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Första dagen med sprutor! Om detta är jobbigt- hur blir det då med äggplocket!?
Äggplocket var bland den värsta smärta jag varit med om... Hoppas det inte bli samma för dej.
Hade smärta i en veckas tid.
Men läkaren tror att det beror på att min livmoder sitter väldigt högt upp, framåt typ. Så det var bökigt att komma åt.
Men vet flera som inte känt nåt så håller tummarna för dej
Åh nej så jobbigt!! Hur gick det sedan?
Hur länge har ni väntar från godkänd remiss till första tid. Oavsett om ni åberopat eller ej?
Jag har frågor om IVF inom den privata sektorn.. har nämligen syskonförsök på gång och är under utredning.
Visst måste man ha en remiss trots att det är privat? Den bör ju utredningsenheten kunna bistå den privata kliniken med, eller?
Brukar det vars långa väntetider för ivf även på privata mottagningar? Hur långa? Hua, denna väntan...
Är det övriga generella krav utöver BMI under 30 för privata kliniker..? Vad mer kan vara ett krav utöver att man är frisk?
Tacksam för svar!
Jag har frågor om IVF inom den privata sektorn.. har nämligen syskonförsök på gång och är under utredning.
Visst måste man ha en remiss trots att det är privat? Den bör ju utredningsenheten kunna bistå den privata kliniken med, eller?
Brukar det vars långa väntetider för ivf även på privata mottagningar? Hur långa? Hua, denna väntan...
Är det övriga generella krav utöver BMI under 30 för privata kliniker..? Vad mer kan vara ett krav utöver att man är frisk?
Tacksam för svar!
Negativt här på ÄL+11....så är det negativt även i morgon så kommer jag trappa ner på progesteronet och invänta mensen på lördag...
Hoppas mitt prov på TSH jag tog igår visar under 2 så vi snart kan börja med IVF i stället...så ledsamt detta....