ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
På fredag startar Gonal F (225) och äggplog v 14. Har tänkt köra en rejäl acupunktur - kan hjälpa :) Första IVF, inga problem, men vi blev teltta på att vänta...
Hur har det gått för dig på vul ?
Kram
Det gick bra. Var på mitt andra vul idag och hade 8st på ena och 7st på andra. Äggplock på måndag och insättning ons eller tors.
Är det ett normalt resultat?
Tar stora sprutan imorgon. Nervös!!
Hur går det för dig?
Det är så skönt att prata med någon. Har inte berättat för någon i min omgivning.
Grattis till finfin resultat idag på VUL!! :)
Jag var också på VUL idag och har Äggplock på tisdag. Däremot får vi tyvärr inte någon insättning direkt utan får vänta till en stimulerad cykel i maj.
Jag är på risk till överstimulering då det fanns 15 stora ägg på en sida och massa små. På den andra sidan var det ca 10 st. Så alla som lyckas bli befruktade kommer att frysas.
Men men, får tänka på att tiden går fort och att maj snart är här ! :)
Va roligt , precis som mig. Men jag hade lite färre ägg, totalt 8 som va stora o fina. Tar också äggl spruta i morg kväll kl 19:30 och plock på måndag , återföring onsdag. Sen kan vi ruva tillsammans ...... stor kram
Jag har också mycket flytningar, inget blod Dock. För mig känns det nästan som att jag ska ha ägglossning i dag , hoppas verkligen att äggen inte släpper tidigare än de ska ..... fick ju ta en extra orgalutran i dag så de borde ju inte det.
Blod vet jag inget om, borde ju inte vara nån större fara, fråga dem på måndag!!
Vart går ni någonstans ?
Kram