• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Sally8585

Ja men verkligen helt knas! BiM + 2 idag. Så segt detta är! Ge mig mens om du inte tänkt ge mig ett barn liksom ;) haha!

småvildingar skrev 2016-08-19 06:15:03 följande:

Tycker kroppen ofta blir helt tokig när en kliver in i babymaking ????

• småvildingar
    Sally8585 skrev 2016-08-19 06:19:00 följande:

Ja men verkligen helt knas! BiM + 2 idag. Så segt detta är! Ge mig mens om du inte tänkt ge mig ett barn liksom ;) haha!

Eller hur! :p

Snart är mitt fertila fönster förbi och då påbörjar den jobbiga perioden av alltsammans tycker jag >.< Väntan och hoppet om ett plus! Att gå runt och vara "rädd" för att mensen skall komma. Att det skall vara så "jobbigt" att skaffa barn! Kan det inte bara bli ett plus utan massa krusiduller..
  • Cfmilla

Haha vi som alltid har så mycket sex, har nu inte legat på 2v! Går in i fertil period nu, så hoppas mannen kan sluta tjura!

• happylife
    misslina skrev 2016-08-18 17:18:01 följande:
    Hej och välkommen!

Är också på tredje försöker efter vårt missfall'

Tredje gången gillt! ;)
    Tack Nu har vi sällskap i två trådar
    Ja tredje gången gilt, nu plussar vi båda
  • happylife
    MeAndMyself skrev 2016-08-19 01:10:13 följande:

Vad betyder CD? Håller på och lär mig alla förkortningar haha! Cykeldag är min gissning? I så fall 16 :)

Ja exakt, CD = calender day / kalender dag
  • happylife
    MeAndMyself skrev 2016-08-19 01:10:13 följande:

Vad betyder CD? Håller på och lär mig alla förkortningar haha! Cykeldag är min gissning? I så fall 16 :)

Vilken CD brukar du ha äggloss på?
  • happylife
    Cfmilla skrev 2016-08-19 06:59:31 följande:

Haha vi som alltid har så mycket sex, har nu inte legat på 2v! Går in i fertil period nu, så hoppas mannen kan sluta tjura!

Ja nu är det ju actiontime varför tjurar han?
  • Hellsing

En fråga!

Jag fick väldigt "vattniga" flytningar vilket jag läst tyder också på fertila flytningar och fick i samband med det är miniblödning (har läst man kan få blödning vid ÄL), lite tidigt för ÄL enligt min app men fick positivt utslag på äl-test, men de "äggviteliknande" flytningarna har inte kommit än (vilket de gjort tidigare månader)
    Betyder det att jag inte haft äl än eller varför har den plötsligt ändrat mönster?

• MeAndMyself

Min mens har varit lite oregelbunden (plus minus 5 dagar) men räknar jag på min förra som var på 30 dagar så skulle min ägglossning varit igår.

Vi får väll fortsätta ha sex varje dag en vecka till ifall helt enkelt.. Vad gör lite skavsår när man vill ha ett plus haha! Är bara mest orolig att jag inte haft nån ägglossning alls, att min kropp inte fungerar. Första gången med ägglossningstester efter 6 försök att få ett plus..

Men man borde väll inte få mens om man inte haft ägglossning!?

happylife skrev 2016-08-19 08:42:37 följande:

Vilken CD brukar du ha äggloss på?

Svar på tråden Bim september